عراق بعد از ۸ سال، آماده میزبانی از تیم‌های فوتبال


تیم ملی فوتبال عراق

تیم ملی فوتبال عراق بعد از ۸ سال خود را آماده میزبانی در خاک خود می‌کند و قرار است که در ورزشگاه بزرگ بصره از هنگ کنگ پذیرایی کند.

به گزارش سادس و به نقل از السومریه، تیم ملی فوتبال عراق خود را آماده دیدار برابر هنگ کنگ در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می کند. این دیدار به میزبانی عراق و در ورزشگاه بزرگ بصره برگزار خواهد شد.

میزبانی این بازی برای عراقی‌های یک اتفاق بزرگ به شمار می‌آید چرا که از سال ۲۰۱۱ تا الان عراق میزبان بازی بزرگی نبوده است.

آخرین بازی که تیم ملی فوتبال عراق در خاک خود از تیمی پذیرایی کرده به سال ۲۰۱۱ برمی‌گردد که توانست در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴، یمن را با دو گل از پیش رو بردارد.

بعد از ناآرامی‌های اخیر عراق، پیش بینی می‌شد که فیفا در میزبانی این کشور تجدید نظر کند اما در نهایت شرایط بصره بدون مشکل تشخیص داده شد و قرار است که عراقی‌ها در این شهر از دو تیم ایران و بحرین هم پذیرایی کنند.

تیم ملی فوتبال عراق در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های ایران، بحرین، کامبوج و هنگ کنگ هم‌گروه است و در دیدار نخست خود برابر بحرین به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک دست پیدا نکرد تا در رده سوم جدول رده بندی قرار گیرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *