تقی اکبرنژاد: نسبت به تیم امید غریبه نیستم/ کامران قاسم‌پور آسیب دیده اما به او امیدواریم


تقی اکبرنژاد

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید گفت: امید زیادی داریم که در مسابقات جهانی مجارستان جزو ۳ تیم برتر جهان قرار بگیریم و نسبت به دوره قبل جایگاه خود را ارتقاء ببخشیم.

تقی‌اکبرنژاد که پس از استعفای اخیر علیرضا رضایی هدایت تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال را بر عهده گرفته است، در گفت وگو با سادس در ارزیابی از وضعیت کشتی‌گیران امید برای شرکت در مسابقات جهانی مجارستان افزود: برای حضور پرقدرت در مسابقات جهانی مجارستان سه اردو پیش‌بینی کرده بودیم که دومین اردو ۱۸ مهر به پایان می‌رسد و اردوی بعدی که وصل به اعزام است از ۲۳ مهر آغاز می‌شود و تا زمان اعزام تیم که آبان ماه است ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ترکیب نهایی تیم اعزامی امید به مسابقات جهانی مجارستان مشخص شده یا خیر؟ گفت: ترکیب تیم از نظر ما مشخص است اما باید فدراسیون کشتی اعلام کند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید همچین پیرامون این پرسش که در چه وزنهایی شانس مدال داریم، خاطرنشان کرد: در هر ۱۰ وزن شانس کسب مدال داریم و در هیچ وزنی ناامید نیستیم. البته کشتی‌گیران شرایط بسیار خوبی دارند و اگر بتوانند در مجارستان کشتی‌های خود را به نمایش بگذارند قطعا در جمع ۳ تیم برتر جهان قرار می‌گیریم.

اکبرنژاد گفت: نسبت به تیم امید غریبه نیستم و بارها در مسابقات آسیایی، جهانی و اردوها کنار  این تیم بودم و با آنها کار کردم. بنابراین شناخت کافی نسبت به آنها دارم و مطمئنم این تیم می‌تواند نسبت به دوره قبل که سوم جهان شد جایگاه بهتری را کسب کند. البته هدف‌گذاری ما قرار گرفتن در جمع ۳ تیم برتر جهان است و اگر مشکلی پیش نیاید امیدوار به ارتقاء جایگاه خود هستیم.

وی در پایان پیرامون وضعیت کشتی‌گیران از نظر آسیب دیدگی افزود: به جز کامران قاسم‌پور که در اردوی بزرگسالان آسیب دیده است، بقیه کشتی‌گیران شرایط خوبی دارند. البته قاسم‌پور نیز در حال حاضر کارهای درمانی و فیزیوتراپی خود را انجام می‌دهد و هنوز تمرینات کشتی را شروع نکرده است. او یکی از بهترین مهره‌ها و امید طلایی ما در جهانی مجارستان است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *