فینال والیبال قهرمانی آسیا/ ایران ۱ – استرالیا صفر


دیدار تیم‌های والیبال ایران و کره جنوبی

تیم ملی والیبال ایران در فینال رقابت های قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ تهران به مصاف استرالیا رفت.

به گزارش سادس، از ساعت ۱۸ امروز (شنبه) ۳۰ شهریور ماه ۱۳۹۸ تیم ملی والیبال ایران در بازی فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ تهران، مقابل استرالیا به میدان رفت.

ایران نیز با ترکیب میلاد عبادی پور، سعید معروف (کاپیتان)، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی، امیر غفور، علی اصغر مجرد و محمدرضا حضرت پور (لیبرو) بازی را آغاز کرد.

*ست اول: ۲۵ – ۱۴ ایران
در حالی که امتیاز نخست بازی را استرالیا کسب کرد، با درخشش موسوی ستاره ایران در دفاع روی تور، حمله استرالیا دفاع شد تا بازی ۴ – ۲ به سود ایران شود. با عملکرد خوب غفور در سرویس و حمله، ایران ۶ – ۲ پیشی گرفت تا لبدف تقاضای وقت استراحت کند. برتری ایران در همه فاکتورها ادامه داشت تا ۸ – ۳ وقت استراحت فنی اول را کسب کند. در روز خوب مدافعان ایران علی اصغر مجرد آبشار توماس را دفاع کرد تا نتیجه ۱۱ – ۵ به سود ایران شود. در حالی که با سرویسهای خوب بازیکنان ایران دریافت‌ها و حملات استرالیا از کار افتاد بود، شاگردان کولاکوویچ توانستند ۱۶ – ۹ وقت استراحت فنی دوم را کسب کنند.

با ورود تیم ها به زمین روند خوب ایران در سرویس با درخشش موسوی ادامه داشت تا اختلاف دو تیم در امتیاز ۲۱ – ۱۱ به ۹ پوئن به سود ایران افزایش یابد. در میان تشویق بی امان هواداران برتری ایران در این ست ادامه داشت تا با سرویس پر قدرت غفور ۲۵ – ۱۴ ست نخست بازی را قاطعانه پیروز شود.

ادامه دارد…

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *