وقوع ۲ تصادف در قزوین ۲ کشته بر جای گذاشت


طی ۲۴ ساعت گذشته به دلیل وقوع دو سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان قزوین یک نفر مصدوم و دو نفر کشته شدند.

به گزارش سادس منطقه قزوین، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سرهنگ نصرالله بیگلری اظهار کرد: مأموران پلیس‌راه روز گذشته از برخورد یک دستگاه کامیونت ایسوزو  با یک دستگاه وانت نیسان مطلع و بلافاصله عوامل  پلیس‌راه  برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه خودرو نیسان آبی با یک کامیون ایسوزو در محور جاده قدیم «قزوین  -رشت» محدوده نیکوییه برخورد کرده و خودرو نیسان به‌طور کامل و کامیونت از قسمت جلو دچار حریق  شده است.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین  با اعلام اینکه کارشناسان  علت این حادثه را «انحراف به چپ» کامیونت ایسوزو اعلام کرده‌اند، گفت: متأسفانه در این حادثه راننده نیسان به دلیل شدت سوختگی  درصحنه تصادف فوت  و راننده کامیونت از ناحیه پا مجروح که توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

عدم توجه به جلو راننده سمند، کودک ۲ ساله را به کام مرگ برد

رئیس پلیس‌راه استان همچنین اعلام کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور قدیم «شریفیه به بیدستان» شهرستان «البرز» تیم گشت پلیس‌راه این محور برای امدادرسانی و بررسی بیشتر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل طی بررسی‌های به‌عمل‌آمده و شواهد عینی موجود درصحنه مشخص شد یک دستگاه سواری سمند با خودروی پراید برخورد و متأسفانه یکی از سرنشینان سواری پراید کودکی ۲ ساله به علت شدت ضربات وارده در دم فوت کرده است.

بیگلری عنوان کرد: بنا بر اعلام نظر کارشناس پلیس‌راه علت این حادثه عدم توجه به جلو سواری سمند نسبت به خودرو پراید اعلام شد.

 رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از عواملی که باعث حواس‌پرتی و عدم توجه به جلو در رانندگی می‌شود خودداری کرده و با احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز چنین حوادث تلخی پیشگیری کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *