قدردانی فرمانده ناجا از همکاری عزاداران حسینی (ع) با پلیس


فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که از اول ماه محرم تا به امروز هیچ‌گونه مشکل امنیتی و انضباطی در کشور نداشتیم، از همکاری تنگاتنگ مردم و عزاداران حسینی (ع) با نیروهای پلیس قدردانی کرد.

به گزارش سادس، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه حضور در جمع هیأت‌های مذهبی و عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) شهر اصفهان با تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)، اظهار کرد: بحمدالله از برکت امام حسین (ع) و آقا ابالفضل (ع) از اول ماه محرم تا به امروز هیچ گونه مشکل امنیتی، انضباطی و انتظامی به وجود نیامده و امنیت کامل در تمامی مرزها و درون شهرهای کشور برقرار است.

وی با بیان این که عزاداری‌های خالصانه مردم در این ایام با امنیت کامل پلیس انجام شده است، گفت: امیدوارم طی امروز و فردا که عزاداری‌های مردم به اوج خود می‌رسد، با همکاری مردم به خوبی انجام شود.

فرمانده ناجا به عزاداران و مردم عزیز توصیه کرد: همچنان به همکاری خود با نیروهای انتظامی که خادمان و نوکران آقا ابا عبدالله الحسین(ع) هستند، ادامه دهند و در عزاداری‌های خود ما را از دعای خیرشان فراموش نکنند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور از تمهیدات ویژه پلیس برای امنیت مسافرت های جاده ای در روزهای پایانی شهریورماه خبر داد و گفت: همکاران من در تمامی راه‌های درون و برون‌شهری آماده خدمت رسانی به مردم عزیز هستند. همچنین به شهروندان توصیه می کنم با دقت و حوصله رانندگی کرده و از رانندگی کردن باحالت خستگی و خواب‌آلودگی پرهیز کنند تا ان‌شاءالله اتفاق ناگواری برای آنها به وجود نیاید.

سردار اشتری درباره تمهیدات ناجا برای اربعین حسینی (ع)،گفت: با هماهنگی های صورت گرفته شرایط برای سفر زائران اربعین با کیفیت مطلوب‌تری نسبت به سال های گذشته فراهم شده و نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه های مربوطه از آمادگی لازم برای خدمت رسانی به زائران برخوردار است.

وی بیان کرد: از زائران عزیز می خواهیم با همکارانم در پایانه‌های مرزی نهایت همکاری را داشته باشند و از سفر کردن بدون گذرنامه خودداری کرده و حتماً به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس توجه لازم داشته باشند.

فرمانده ناجا گفت: امیدوارم با تمهیداتی که پیش‌بینی شده زائران اربعین به خوبی از مرزهایی که مشخص شده عبور کرده و در سلامت و امنیت کامل نیز به موطن خود بازگردند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *