آغاز به کار سامانه شفافیت سازمان‌های مردم نهاد جوانان


مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان از آغاز به کار سامانه شفافیت توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد جوانان خبر داد و گفت: با فعالیت این سامانه تمام پرداخت‌های صورت گرفته به سازمان‌های مردم نهاد در هر استان منتشر و در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش سادس، سجاد سالک با بیان اینکه یکی از گلایه سازمان‌های مردم نهاد این بود که روند بررسی و ارائه اعتبار به طرح‌های جوانان شفاف نیست گفت: سامانه توانمندسازی جوانان با هدف برقراری عدالت برای سازمان‌های مردم نهاد و حل مشکل دسترسی آنها به ادارات کل ورزش و جوانان تشکیل شده است. به همین دلیل جوانان می‌توانند از این پس بدون مراجعه به ادارات کل ورزش و جوانان فرم‌های مربوط به طرح‌های خود را دریافت و پر کنند و در جریان روند بررسی آنها قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه با آغاز فعالیت این سامانه از امروز کلیه مراحل و فرآیند بررسی طرح‌ها قابل رصد است اظهار کرد: با استفاده از این سامانه حداقل 8000 نفر ساعت در سال در وقت جوانان جهت مراجعه حضوری آنها به ادارات کل ورزش و جوانان صرفه جویی می‌شود.

وی با بیان اینکه امکان نظارت و رصد کامل فرآیند توانمندسازی سمن‌ها نیز با استفاده از این سامانه امکان پذیر می‌شود تصریح کرد: صرفه جویی حداقل 20 هزار برگ کاغذ در سال جهت پرینت فرآیندهای توانمندسازی سمن‌های جوانان، صرفه جویی در وقت و انرژی، کاهش آلودگی هوا به دلیل کاهش حجم ترافیک و مراجعه حضوری، شفافیت و کاهش فساد اداری و افزایش سطح آگاهی جوانان و ارائه خدمات پر سرعت و بهبود کارایی و ارائه خدمات به سمن‌ها از دیگر دستاوردهای استفاده از این سامانه خواهد بود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *