سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی: ملی‌پوش موی‌تای تمام پول خود را پس گرفت


دکتر شهرام عظیمی

شهرام عظیمی در پاسخ به انتقاد یکی از ملی‌پوشان موی‌تای مبنی بر واریز ۲۵ میلیون تومان به حساب فدراسیون و عدم اعزام به مسابقات جهانی موی تای گفت: این اعزام چون با هماهنگی فدراسیون صورت نگرفته بود، مانع آنها شدیم و تمام مبالغ دریافتی به حساب ورزشکار عودت داده شد.

سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی در گفت‌وگو با سادس، در مورد گرفتن ۲۵ میلیون تومان از ورزشکاران موی تای و اعزام نشدن آنها به مسابقات جهانی، اظهار کرد: این ملی‌پوش موی تای لرستانی(امیرحسین درخشان) قرار بود اوایل مرداد در مسابقات جهانی تایلند شرکت کند که برای حضور در این رقابتها هیچ هماهنگی با فدراسیون انجام نداده بود و هماهنگی‌ها برای اعزام این ورزشکار توسط انجمن موی تای سابق صورت گرفته بود. از سوی دیگر این خلاف قوانین وزارت ورزش و جوانان است که فدراسیون با دریافت پول امکان حضور ورزشکار را در مسابقات جهانی فراهم کند. بنابراین چون شورای برون مرزی مجوز اعزام این ورزشکار را صادر نکرده بود مانع اعزام وی شدیم و تمام مبالغ پرداختی این ورزشکار که ۲۵ میلیون تومان بود با دریافت رسید به وی عودت داده شد.

وی گفت: نه تنها پول این ورزشکار بلکه نادیا اعتماد مقدم از مازندران یکی دیگر از ورزشکاران موی تای بود که برای شرکت در این مسابقات مبلغ ۳۰ میلیون تومان به حساب انجمن موی تای سابق پول واریز کرده بود که پس از بررسی دیدیم برای اعزام به این مسابقات وی نیز هیچ گونه هماهنگی با فدراسیون انجام نداده بود در نتیجه کل مبلغ به حساب ورزشکار واریز شد و از او رسید دریافت کردیم.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی خاطرنشان کرد: منطقی نیست که فدراسیون در قبال دریافت مبالغ ورزشکاری را بخواهد به مسابقات مختلف اعزام کند و این خلاف قوانین و مقررات وزارت ورزش و جوانان است و قطعا جلوی چنین اعزام‌هایی گرفته می‌شود.

عظیمی در پایان تصریح کرد: هیچ ضرورتی وجود ندارد که ورزشکار برای شرکت در تورنمنت‌های مختلف بخواهد هزینه‌ای را به فدراسیون پرداخت کند. ۸۰ درصد هزینه اعزام توسط شورای برون مرزی و ۲۰ درصد نیز باید توسط انجمن موی تای تامین شود تا ورزشکار بخواهد در یک تورنمنت شرکت کند. به هر صورت چون این اعزام بدون هماهنگی با فدراسیون انجام شده بود و انجمن سابق موی تای اقدام به اعزام ورزشکاران به بازیهای جهانی تایلند کرده بود مانع اعزام این ملی‌پوش به مسابقات شدیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *