تاکید فرمانده ناجا بر ضرورت روزآمدی و ارتقای عملکرد ناجا در مناطق مرزی


فرمانده نیروی انتظامی بر ضرورت اهتمام جدی برای توسعه خدمات و ارتقای عملکرد نیروی انتظامی در مناطق مرزی کشور تاکید کرد.

به گزارش سادس، سردار حسین اشتری در جلسه جمع بندی نظارت عالی ستادی وارزیابی میدانی از یگان‌های مستقر در فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با تبریک دهه کرامت گفت: حضور سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و هیئت همراه مایه خیر و برکت و ارتقا هرچه بیشتر نظم و امنیت در شرق کشور باشد. نیروی انتظامی بر اساس تدابیر و منویات فرمانده معظم کل قوا مأموریت‌های خود را انجام می‌دهد و خوشبختانه با حمایت‌های ستاد کل نیروهای مسلح و روحیه جهادی و تلاش همکاران رشد و پیشرفت خوبی را در این راستا شاهد بوده ایم.

وی گفت: در استان خراسان رضوی با حضور مقتدرانه فرماندهی انتظامی و فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی و خراسان جنوبی سعی و تلاش بسیار خوبی صورت گرفته و مصوبات ستاد کل و تدابیر بر اساس اولویت‌های مشخص شده انجام می‌شود.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت روز آمدی، توجه و توسعه اقدامات و عملکرد پلیس در مناطق مرزی تاکید کرد و گفت: موضوع انسداد مرزها نیز همان گونه که رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اشاره کرد به علت گستردگی مرزها زمانبر است و باید با اهتمام بیشتری وارد میدان عمل شویم.

بر اساس اعلام سایت پلیس، وی حاشیه نشینی، اتباع خارجی و جرایم سایبری را از مهم‌ترین موضوع‌های امنیتی در استان خراسان رضوی دانست که با تلاش و اقدامات گسترده و تخصصی پلیس، گام‌های مثبت و ارزنده‌ای در رفع این معضلات برداشته شده است.

اشتری درپایان با اشاره به اولویت‌های نیروی انتظامی در سال ۹۸ گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های موجود، گسترش اشراف اطلاعاتی و هوشمندسازی پلیس و دیگر اقداماتی که در اولویت‌های نیروی انتظامی تاکید کرده ایم بتوانیم سرباز ولایت و خدمتگزار لایقی برای امنیت مردم باشیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *