آمار بازی تیم‌های ملی والیبال برزیل و لهستان


والیبال

پس از پیروزی سه بر دو تیم ملی والیبال لهستان مقابل برزیل در مرحله فینال لیگ ملت‌ها، آمار این بازی از سوی فدراسیون جهانی منتشر شد.

به گزارش سادس، از ساعت ۲:۰۰ بامداد امروز (پنج‌شنبه) ۲۰ تیر ماه ۱۳۹۸ تیم‌های ملی والیبال لهستان و برزیل در نخستین بازی مرحله فینال لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ در شیکاگو به مصاف یک‌دیگر رفتند که این بازی با نتیجه سه بر دو (۲۵-۲۳، ۲۳-۲۵، ۲۵-۲۱، ۲۱-۲۵ و ۱۵-۹) به سود لهستانی‌ها پایان یافت که فدراسیون جهانی والیبال نیز آمار این بازی را رسماً منتشر کرد.

در پایان این دیدار حساس تیم لهستان ۶۸ امتیاز آبشار، ۱۲ امتیاز دفاع روی تور و ۳ امتیاز سرویس را کسب کرد. همچنین ۲۶ امتیاز لهستان نیز با اشتباهات و خطاهای بازیکنان برزیل کسب شد.

تیم ملی برزیل نیز ۶۹ امتیاز آبشار، ۷ امتیاز دفاع روی تور و ۵ امتیاز سرویس را کسب کرد. همچنین ۲۲ امتیاز این تیم نیز با اشتباهات و خطاهای بازیکنان تیم ملی لهستان کسب شد.

در پایان این دیدار والاس دسوزا از تیم ملی برزیل با کسب ۲۱ امتیاز (۱۹ امتیاز آبشار، یک دفاع موفق و یک امتیاز سرویس)، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد.

در سوی دیگر زمین نیز بارتوش بدنورز با کسب ۱۸ امتیاز (۱۷ امتیاز آبشار و یک دفاع موفق)، امتیاز آورترین بازیکن تیم ملی لهستان شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *