مشکلی از بابت پروپئیچ استقلال را تهدید نمی‌کند


پروپئیچ

مدیرعامل استقلال می‌گوید پرونده پروپئیچ عملا بسته شده و خطری از جانب این بازیکن، آبی‌های پایتخت را تهدید نمی‌کند.

به گزارش سادس، امیرحسین فتحی در گفت وگو با اخبار شبکه سه اعلام کرد: مشکلی از بابت پروپئیچ استقلال را قطعا تهدید نخواهد کرد.

امیرحسین فتحی درباره برطرف شدن مشکل پروپئیچ گفت: با رایزنی هایی که از هفته های قبل با هماهنگی وزارت محترم ورزش و جوانان و در راس آنها دکتر سلطانی فر، دکتر داورزنی، فدراسیون فوتبال، شخص جناب تاج، وزارت امور خارجه و سفیر محترم در کرواسی صورت گرفت، ما دو کار با هم پیش بردیم. ابتدا ما وجه حدود ۴۲۰ هزار دلار را با هماهنگی وزارت خارجه که جا دارد از آقای پناهی آذر مدیریت محترم منابع وزارت امور خارجه، آقای دکتر افتخار مدیر کل محترم مالی وزارت امور خارجه و به ویژه دکتر صادق که بیش از ۶ ماه موضوع پروپئیچ را پیگیری کردند تا پول در سفارت ایران در زاگرب با هماهنگی شخص وزیر وجود دارد تا به پروپئیچ پرداخت شد.

او ادامه داد: با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و شخص مهندس تاج، خطیر به زوریخ رفت و رایزنی متعدد صورت گرفت و فیفا قانع شد تا از محل مطالبات این کار را انجام دهد و از ۸۵۰ هزار دلار استقلال، این جریمه به حساب پروپئیچ پرداخت شود.

وی در پایان عنوان کرد: فیفا قول داده که این کار انجام دهد و اگر فیفا این کار را انجام ندهد، پول در سفارت موجود است تا پرداخت شود و هیچ خطری ما را تهدید نخواهد کرد. تا ۱۵ جولای وقت داریم اما با هماهنگی به عمل آمده، پول آنجا موجود است و اگر بحث فیفا جواب ندهد، پول پرداخت می شود و خطری ما را تهدید نمی کند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *