نصری: پول در انتخاب تیم‌هایم تاثیری ندارد


سمیر نصری

هافبک جدید اندرلخت بلژیک عنوان کرد که این تیم را نه به دلایل مالی بلکه به خاطر شرایط فوتبالی انتخاب کرده است.

به گزارش سادس و به نقل از فوتبال نیوز، سمیر نصری، بازیکن باتجربه که سابقه بازی در تیم‌های مطرحی چون منچسترسیتی و آرسنال را در کارنامه دارد با امضای قراردادی به تیم اندرلخت پیوست. تیمی که ونسان کمپانی به عنوان بازیکن مربی در آن مشغول به فعالیت است.

نصری بعد از حضور در اندرلخت گفت: برای اولین بار در تیمی هستم که عنوان باتجربه‌ترین بازیکن را دارم و به هر حال نقشی را ایفا خواهم کرد که تا به حال تجربه نکردم. نمی‌توانم کتمان کنم که حضور کمپانی تاثیری در حضور من در این تیم نداشته است. من رابطه خیلی خوبی با او دارم و بعد از صحبت‌هایی که با هم انجام دادیم تصمیم گرفتم اندرلخت را برای ادامه فوتبال انتخاب کنم. می‌دانم که اندرلخت فصل سختی را سپری کرده و هواداران دوست دارند این تیم را بار دیگر به عنوان قدرت نخست فوتبال بلژیک ببینند. من و سایر هم تیمی‌هایم تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین بازی‌ها را برای تیم انجام دهیم. پول برای من نقشی در انتخاب تیم نداشت و می‌توانستم به تیم‌هایی بروم که از نظر مالی شرایط خیلی خوبی برای من داشتند ولی من دوست دارم تیمی را انتخاب کنم که از نظر فوتبالی بتوانم در آن راحت باشم و تیم را جلو ببرم.

او در پایان گفت: من مصدومیت‌های متعددی داشتم که باعث شد از آمادگی دور باشم. الان خوشبختانه شرایط خوبی پیدا کردم و می‌توانم در صورت صلاح‌دید کادر فنی در زمین بازی حضور داشته باشم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *