گزارش زنده لیگ ملت‌های والیبال/ ایران یک – کانادا صفر


دیدار تیم‌های والیبال ایران و کانادا

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در ارومیه به مصاف کانادا رفت.

به گزارش سادس، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) ۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۸ تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود از هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ در ارومیه به مصاف تیم کانادا رفت.

در این دیدار ایران با ترکیب میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی، سید سعید معروف (کاپیتان)، علی شفیعی، امیر غفور و محمدرضا حضرت پور (لیبرو) به میدان رفت. همچنین تیم کانادا نیز با ترکیب هوگ، تیموتی، شارونریال اوکاس برکل، بان (لیبروارتور و والش به میدان رفت.

ست اول: ۱۵ – ۲۵ ایران

تیم ملی ایران در میان تشویق پر شور هواداران ارومیه‌ای از ابتدا برتری خود را به حریف دیکته کرد و توانست فاصله دو امتیازی را ایجاد کند. این برتری ادامه داشت تا اینکه کانادا بازی را در امتیاز ۴ به تساوی کشاند. با این حال ایران توانست با درخشش موسوی در خط فاصله را به سه امتیاز افزایش دهد تا در نهایت ۸ – ۵ وقت استراحت فنی اول را کسب کند.

با بازگشت دو تیم به زمین، ایران توانست با درخشش عبادی پور فاصله را به ۶ امتیاز افزایش دهد تا کانادایی‌ها درخواست وقت استراحت کنند. با بازگشت مجدد دو تیم به زمین با توجه به تشویق بی امان هواداران باز هم این ایران بود که به امتیاز رسید اما کانادا با کسب دو امتیاز متوالی فاصله را به ۵ امتیاز کاهش داد. در ادامه اما این ایران بود که با سرویس غفور توانست ۱۶ – ۹ و با اختلاف ۷ امتیازی وقت استراحت فنی دوم را هم کسب کند.

با شروع مجدد بازی این ایران بود که با سرویس‌های خوب فیاضی توانست فاصله را بیشتر کند تا هواداران ارومیه‌ای سر از پا نشناسند. با ادامه درخشش فیاضی در دریافت اول و موسوی در روی تور، ایران با ۹ امتیاز پیش افتاد. ایران در ادامه برتری خود را ادامه داد تا اینکه با ۱۰ امتیاز اختلاف پیروزی قاطعی را در ست نخست با نتیجه ۲۵ – ۱۵ کسب کند.

به گزارش سادس، تعداد هواداران حاضر در سالن غدیر به قدری زیاد است که تماشاگران در راهروهای سکوها نیز نشسته‌اند و بازی را تماشا می‌کنند.

ادامه دارد…

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *