همایش ملی دانشجویی علوم ورزشی برگزار می‌شود


کرسی آزاد اندیشی برای دانشجویان علوم ورزشی

دبیر علمی همایش ملی دانشجویی علوم ورزشی هدف از برگزاری این همایش را کسب تجارب علمی و تبادل دانش دانشجویان و فارغ‌التحصیلان علوم ورزشی عنوان کرد و گفت: با برپایی این همایش به دنبال فراهم کردن کرسی آزاد اندیشی برای دانشجویان علوم ورزشی هستیم تا نظرات خود را در یک فضای آرام و بدون دغدغه بیان کنند.

سجاد احمدی‌زاد در گفت‌وگو با سادس، اظهار کرد: ششمین همایش ملی دانشجویی علوم ورزشی توسط دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی و با حمایت پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، وزارت ورزش و جوانان و وزارت آموزش و پرورش پنجم تیرماه به مدت یک روز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

وی گفت: این کنگره در ۴ محور اصلی آسیب‌شناسی و بیومکانیک ورزشی، رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی، فیزیولوژی و تغذیه ورزشی و مدیریت ورزشی برگزار می‌شود که در پایان این همایش مقالات برتر در مجلات معتبر تخصصی چاپ خواهند شد.

دبیر علمی همایش اضافه کرد: برای اینکه بتوانیم کنگره‌های دانشجویی که به شکل پراکنده برگزار می‌شود، ساماندهی و از پراکنده‌کاری جلوگیری کنیم تصمیم داریم سال آینده این همایش را همزمان با همایش بین‌المللی پژوهشگاه علوم ورزشی که هر سال اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، برپا کنیم تا به عنوان همایش ملی در تقویم ورزشی ثبت شود.

وی درباره دستاوردهای برگزاری همایش ملی دانشجویی که برای ششمین بار در تیرماه برگزار خواهد شد، گفت: دانشجویان با برگزاری این همایش ملی ضمن کسب تجارب علمی در خصوص داوری مقالات، مدیریت پنل ها انجام امور اجرایی را نیز خود بر عهده دارند. در نتیجه این مساله سبب می‌شود تا دانشجویان ضمن تبادلات توانمندیهای علمی خود تجربه لازم را برای برگزاری کنگره و آشنایی با اجتماعات علمی را نیز کسب کنند.

احمدی‌زاد در پایان خاطرنشان کرد: همایش ملی دانشجویی علاوه بر موارد فوق فرصت آموزش‌های علمی در قالب کارگاه‌های آموزشی، تبادل نظر در قالب کرسی‌های آزاد اندیشی، نشست‌های تخصصی و آشنایی با موضوعات پژوهشی جدید در حیطه‌های مختلف علوم ورزشی را برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی علوم ورزشی فراهم می‌سازد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *