سرپرست وزنه‌برداری: مسئله بانوی وزنه‌بردار را بررسی می‌کنم/ به قهرمانی جوانان احتیاج داشتیم


وزنه برداری

سرپرست فدراسیون وزنه برداری گفت: قهرمانی تیم وزنه برداری جوانان در موقعیت زمانی به دست آمد که واقعاً به آن احتیاج داشتیم.

علیرضا خسروی در گفتگو با سادس درباره‌ی قهرمانی تیم ملی وزنه برداری جوانان در جهان بیان کرد: زمانی که من به فدراسیون آمدم، اردوهای پایانی وزنه برداران جوان در حال برگزاری بود و از لحاظ مالی هم در مضیقه بودیم . تصمیمات اولیه بر این بود که تیم را اعزام نکنیم اما بعد گفتیم به این دلیل که تیم سه دوره قهرمان جهان بوده تعداد نفرات کمتر را بفرستیم. در حالی که به دنبال گرفتن تصمیم جدی بودیم بیرانوند و شاهو جوانمردی تعهد کردند که تیم کامل اعزام شود، قول قهرمانی می‌دهیم از این رو تیم کامل را همراه به سه نفر به مسابقات فرستادیم که برای چهارمین مرتبه قهرمان جهان شد.

او ادامه داد: یکی از اتفاقات خوب در این مسابقات، رکوردهای خوبی بود که علیرضا یوسفی برجای گذاشت که می‌تواند سال‌ها برای ایران باشد. و در موقعیت زمانی این نتایج به دست آمد که واقعاً احتیاج داشتیم و در ورزش شور ایجاد کرد.

خسروی در مورد برگزاری انتخابات نیز گفت: ما برنامه‌های فدراسیون را داریم انجام می‌دهیم، اردوی بانوان و مردان بزرگسال در حال برگزاری است، اردوی نوجوانان هم دوباره آغاز می‌شود. کم و کاستی نمی‌گذاریم در عین حال به سمت برگزاری انتخابات در ماه آینده می‌رویم که ان شاءالله انتخابات آزاد، سالم و بدون تنشی را برگزار کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که شنیده شده انتخاب فدراسیون وزنه برداری بین تاریخ ۱۱ تا ۱۳ تیر برگزار می‌شود و آیا چنین چیزی درست است، تاکید کرد: در همین حدود زمانی است اما باید به ما ابلاغ شود و هنوز تاریخی به صورت رسمی به ما ابلاغ نشده است.

خسروی در مورد ارسال لیست اعضای مجمع به وزارت ورزش نیز گفت: ما لیست اولیه را برای وزارت ورزش ارسال کردیم و برای هر پستی چند نفر را به عنوان کاندیدا معرفی کرده ایم و در نهایت امور مجامع اعضای اصلی مجمع را به ما اعلام می‌کند.

سرپرست فدراسیون وزنه برداری در مورد حاشیه اخیر پیش آمده مبنی بر دعوت نشدن یکی از بانوان وزنه بردار به اردوی تیم ملی که گفته می‌شود به دلیل منتشر کردن پست انتقادی در صفحه شخصی و تگ کردن نام برخی افراد بوده است، تصریح کرد: من از این مسئله اطلاعی ندارم اما با خانم بهرامی صحبت می‌کنم چون امور بانوان در اختیار او است و بررسی می‌کنم اما بعید می دانم چنین چیزی واقعاً وجود داشته باشد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *