تیم پتانک کارگران به دنبال کسب مدال در مسابقات جهانی اسپانیا


تیم پتانگ کارگری

مربی تیم پتانک کارگران اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا گفت: تمام تلاش تیمهای زنان و مردان اعزامی به اسپانیا این است که با افتخارآفرینی و کسب بیشترین مدال، این رشته را در ورزش کارگری دنیا مطرح کنند.

محمدهادی خشنودی در گفت‌وگو با سادس، درباره وضعیت تیم پتانک کارگران اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا افزود: با توجه به اینکه پتانک در ورزش کارگری رشته شناخته شده‌ای نیست و کمتر مورد توجه رسانه‌هاست، هدفمان بر این است با کاروان ۱۴ نفری (۵ ورزشکار زن و ۹ ورزشکار مرد) بهترین عملکرد را داشته باشیم و این رشته را در ورزش کارگری دنیا مطرح کنیم.

وی گفت: در این دوره از مسابقات در بخش زنان در پتانک انفرادی و در بخش مردان تنها در بخش تیمی شرکت خواهیم کرد و تلاشمان بر این است که برخلاف دوره گذشته که در لتونی موفق به کسب هیچ مدالی نشدیم در این دوره بیشترین مدال‌ها را به پتانک اختصاص دهیم.

مربی تیم پتانک اضافه کرد: برای اینکه بتوانیم بهترین نفرات خود را به مسابقات جهانی اسپانیا اعزام کنیم در سال گذشته انتخابی برگزار کردیم و تقریباً از بین ۱۱۴ ورزشکار شرکت کننده توانستیم ۲۰ ورزشکار را شناسایی کنیم که این تعداد هم پس از شرکت در دو مرحله اردوی آماده‌سازی به ۱۴ نفر کاهش پیدا کرد. سومین اردوی آماده‌سازی تیم پتانک نیز از پنجم تیر در مجموعه ورزشی تختی آغاز می‌شد و تا هشتم تیر قبل از اعزام تیم به اسپانیا ادامه خواهد داشت.

خشنودی خاطرنشان کرد: با تمرینات تخصصی که ورزشکاران زیر نظر ۴ مربی داشتند و با بررسی نقاط ضعف و قوت آنها از نظر فنی و تمریناتی که از نظر تمرکز ذهنی روی این ورزشکاران صورت گرفته است، امید زیادی برای قرار گرفتن بر روی سکو در هر دو بخش زنان و مردان داریم.

وی در پایان در خصوص رده سنی ورزشکاران اعزامی پتانک به اسپانیا گفت: در این مسابقات رده سنی مهم نیست و هر ورزشکاری با هر رده سنی می‌تواند در مسابقات شرکت کند. به طوری که از ۱۴ ورزشکار اعزامی به این تورنمنت جوان‌ترین ورزشکار ۲۳ سال دارد و مسن‌ترین آن ۵۸ ساله است بنابراین در این رشته محدودیت سنی وجود ندارد و امکان فعالیت برای تمام افراد در هر رده سنی فراهم است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *