دستگیری رمال‌های میلیاردر

به گزارش سادس، سردار تاظری در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر دائر کردن دفتر رمالی  وکلاهبرداری از شهروندان در پوشش دعانویسی، رمالی و جادوگری دستگیری متهمان در دستور کار ماموران کلانتری 15 آبعلی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اقدامات قانونی ضمن شناسایی دو تن در این رابطه طی هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از دفتر آنها موفق به کشف اقلامی از قبیل :مهره مار، فلزات شرف شمس، کاغذ های دعا، کتاب های با مضمون طلسم و دعانویسی شدند.

ناظری با اعلام اینکه متهمان پس از دستگیری به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: با حکم مقام قضائی تاکنون مبلغ 20 میلیارد ریال در یکی از حساب های بانکی نامبردگان مسدود و دستورات لازم برای انسداد دیگر حساب های مرتبط با متهمان  نیز صادر شده است.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در خاتمه با بیان اینکه رمالی ، فالگیری و بخت گشایی چیزی جز کلاهبرداری نیست، اظهار داشت: توصیه ما به شهروندان این است که به تبلیغات دروغین این گونه افراد توجهی نکرده و مشکلات خود را از طریق مجاری قانونی و با مراجعه به آموزه های دینی پیگیری کرده و سرمایه های زندگی خود را به پای این گونه افراد شیاد نریزند و در صورت هرگونه آگاهی از فعالیت آنان موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *