ادامه رقابت جذاب در لیگ یک فوتبال ایران


دیدار تیم‌های کارون اروند خرمشهر و شاهین شهرداری بوشهر لیگ دسته یک فوتبال

سه هفته تا پایان لیگ دسته یک باقی مانده است و هیجان درنیمه بالای جدول بسیار بالا است و پنج تیم از شانس خوبی برای صعود به لیگ برتر برخوردار هستند.

به گزارش سادس، لیگ دسته یک فوتبال به هفته سی و دوم خود رسیده است و رقابت در بالای جدول در اوج حساسیت است. این در حالی است که پنج تیم اول بالای جدول شانس بسیار زیادی برای صعود به لیگ برتر دارند و هر بازی برای هر تیمی می‌تواند سرنوشت تیم‌شان را عوض کند.

گل گهر سیرجان تیم اول جدول است که شانس اول قهرمانی و صعود به لیگ برتر هم محسوب می‌شود. شاگردان وینگو بگوویچ با ۴۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارند. این تیم تا پایان مسابقات سه بازی مهم پیش رو دارد و برای اینکه مقام قهرمانی را در این مسابقات به دست آورد، باید با تیم‌های فجرسپاسی، شهرداری ماهشهر و گل‌ریحان البرز رقابت کند.

مهم‌ترین تعقیب کننده گل‌گهر، تیم شاهین شهرداری بوشهر است. شاگردان عبدالله ویسی که با ۴۸ امتیاز در رتبه دوم قرار دارند و با هر لغزش گل‌گهر سیرجان در ادامه کار می‌توانند صدر جدول را از آن خود کنند. شاهین تا پایان فصل دو مسابقه مهم و سخت را مقابل ملوان و سرخ‌پوشان پاکدشت دارد و شاگردان عبدالله ویسی برای صعود به لیگ‌برتر به پیروزی این دو بازی احتیاج مبرمی دارد.

در رتبه سوم جدول گل‌ریحان البرز قرار دارد. تیمی که به نسبت دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و گل‌گهر سیرجان یک بازی کمتر دارد و منتظر است که با لغزش دو تیم بالای جدول خود را مسافر لیگ برتر کند. گل‌ریحان در بازی اول خود با سرخ‌پوشان پاکدشت دارد و شهرداری تبریز و گل‌گهر سیرجان دیگر رقبای شاگردان مجتبی حسینی می‌باشند که نبرد آخر گل‌ریحان البرز مقابل گل‌گهر سیرجان می‌تواند مهم‌ترین بازی لیگ دسته یک شود.

آلومینیوم اراک شانس کمتری برای صعود دارد. این تیم در رتبه چهارم جدول قرار گرفته و چون با مدعیان اصلی بازی ندارد و همینطور دو بازی تا پایان مسابقات فرصت دارد، خیلی بعید به نظر می‌رسد خود را به لیگ برتر برساند. شاگردان فراز کمالوند تا پایان فصل باید با تیم‌های بادران تهران و سرخ‌پوشان پاکدشت مسابقه دهند.

تیمی که می‌تواند با دست خودش خود را مسافر لیگ‌برتر کند، تیم سرخ‌پوشان پاکدشت است. شاگردان مهدی پاشازاده سه بازی بسیار حیاتی در پیش دارند و با برد در این بازی‌ها، می‌توانند خود را به لیگ برتر برسانند.

اما در انتهای جدول تیم‌های خونه به خونه، شهرداری تبریز، کارون اروند خرمشهر و شهرداری ماهشهر در رتبه‌های سیزدهم تا شانزدهم قرار دارند و نزدیکی امتیازات در انتهای جدول نشان می‌دهد که رقابت سختی برای بقا در لیگ یک جریان دارد.

جدول رقابت‌های لیگ دسته یک تا پایان هفته سی و یکم لیگ دسته یک به شرح زیر است:

نام تیم تعداد بازی امتیاز
گل‌گهر سیرجان ۲۷ ۴۹
شاهین شهرداری بوشهر ۲۸ ۴۸
گل‌ریحان البرز ۲۷ ۴۵
آلومینیوم اراک ۲۸ ۴۵
سرخ‌پوشان پاکدشت ۲۷ ۴۳
مس کرمان ۲۷ ۴۰
فجر سپاسی ۲۷ ۳۷
بادران تهران ۲۷ ۳۷
قشقایی شیراز ۲۷ ۳۶
مس رفسنجان ۲۸ ۳۳
ملوان ۲۸ ۳۲
نود ارومیه ۲۸ ۲۸
خونه به خونه ۲۷ ۲۵
شهرداری تبریز ۲۷ ۲۵
کارون اروند خرمشهر ۲۸ ۲۵
شهرداری ماهشهر ۲۷ ۲۲

برنامه هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ دسته یک به شرح زیر است:

مس رفسنجان-خونه به خونه ساعت ۱۷:۰۰

بادران تهران-آلومینیوم اراک ساعت ۱۷:۰۰

کارون اروند خرمشهر-قشقایی شیراز ساعت ۱۷:۰۰

شهرداری تبریز-گل ریحان البرز ساعت ۱۷:۰۰

فجر سپاسی-مس کرمان ساعت ۱۷:۰۰

گل گهرسیرجان-شهرداری ماهشهر ساعت ۱۷:۰۰

سرخ‌پوشان پاکدشت-شاهین شهرداری بوشهر ساعت ۱۷:۰۰

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *