مسئولین مدیریت بحران با تمام قوا برای خدمت به سیل زدگان اقدام کنند


نماینده رهبر معظم انقلاب صبح امروز با سفر به خوزستان در جمع مردم سیل زده این استان حاضر شد و از نزدیک کمبودها و مشکلات آنان را بررسی کرد.

به گزارش سادس، حجت الاسلام و المسلمین معزی با حضور در اردوگاه ثامن الائمه شهر اهواز با بیان اینکه مسئولین با تمام قوت، امکانات و نیازمندی های متاثرین ناشی از وقوع سیل را فراهم می کنند، گفت: باید توجه کرد تا در کمک به سیل زدگان کرامت و شخصیت انسانی آنان حفظ شود، چرا که اساسا این افراد تا قبل از وقوع سیل و ویران شدن زندگی، دارای اعتبار و یک زندگی آبرومند بوده‌اند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر سپس با تاکید بر بسیج حداکثری امکانات همچون وسایل سرمایشی در ۹۲ اقامتگاه اسکان اضطراری مستقر در خوزستان، به منظور مقابله با گرمای این استان و همچنین اقلام بهداشتی مورد نیاز سیل زدگان، افزود: در این میان نمی‌توان کمک و حمایت همه جانبه مردم را نیز نادیده گرفت.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، بازدید از اقامتگاه های مستقر در شهرهای سوسنگرد، حمیدیه و دشت آزادگان از دیگر برنامه های سفر نماینده مقام معظم رهبری به خوزستان بود.

در این سفر، ذاکری معاونت نظارت و امور شرعی، احمدوند معاون فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی و عبدالمجید معزی مشاور نماینده ولی فقیه در هلال احمر و مدیر کل حوزه نمایندگی، حجت الاسلام و المسلمین معزی را همراهی می کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *