هادی رضایی دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک شد


هادی رضایی

در جریان برگزاری یکصد و شصت و چهارمین نشست هیأت رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک که صبح امروز در محل کمیته برگزار شد، به پیشنهاد رئیس کمیته و با موافقت اعضای هیأت رئیسه و اجرایی، هادی رضایی به عنوان دبیر اجرایی کمیته به مدت چهار سال انتخاب شد.

به گزارش سادس، در جریان برگزاری یکصد و شصت و چهارمین نشست هیأت رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک که صبح امروز در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد، هادی رضایی به مدت ۴ سال دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شد.

رضایی سال‌هاست که در بدنه ورزش جانبازان و معلولین کشور فعالیت دارد و در کسوت ورزشکار و سرمربی تیم ملی، سابقه حضور در هشت دوره پارالمپیک را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است.

دبیر کلی فدراسیون والیبال معلولین آسیا و اقیانوسیه، مدرس جهانی، خبره ورزشی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، عضویت در هیأت رئیسه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین به مدت هشت سال سرپرستی کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸، ریاست هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان رضوی و عضو هیأت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک بخشی از سوابق اجرایی و مدیریتی وی به شمار می‌رود.

همچنین مسعود اشرفی دبیر کل پیشین کمیته ملی پارالمپیک که در جریان انتخابات اخیر این کمیته به سمت بازرسی انتخاب شده بود، از امروز رسماً در سمت جدید آغاز به کار کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *