دفاع امری از نتایج ضعیف آرسنال در بازی‌های خارج از خانه


اونای امری

سرمربی آرسنال از بازی‌های ضعیف خارج از خانه تیمش در این فصل دفاع کرد و تیمش را آماده کسب سهمیه لیگ قهرمانان دانست.

به گزارش سادس و به نقل از تلگراف، آرسنال در این فصل در بازی‌های خارج از خانه خود عملکرد بدی داشته و از ۱۵ دیدار خارج از خانه خود در این فصل تنها به پنج برد دست یافته و تنها تیم لیگ برتری است که در تمامی دیدارهای خارج از خانه دروازه خودی را باز شده دیده است.

اونای امری سرمربی آرسنال با اشاره به نتایج ضعیف تیمش در این بازی‌ها، در آستانه بازی با واتفورد گفت: با وجود همه این‌ها تیمم در رده چهارم قرار دارد و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلاش می‌کند. تیم ذهنیت خوبی دارد و در بازی برابر ناپولی در لیگ اروپا نیز این مساله را نشان دادیم. رقابت‌های حساسی تا پایان فصل داریم و بازیکنان اهمیت این دیدارها را درک کردند. یکی از همین بازی‌های حساس بازی با واتفورد است که باید دست پر از زمین خارج شویم.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: ما متأسفانه فصل را خوب شروع نکردیم و شکست برابر منچسترسیتی و چلسی باعث شد تا بازی‌ها را کند شروع کنیم و در ادامه از منطقه بالای جدول فاصله گرفتیم. خوشبختانه در دیدارهای اخیر توانستیم فاصله خودمان را با صدر جدول کمتر کنیم و شرایط خوبی پیدا کنیم. حالا خوشبختانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان به خودمان بستگی دارد و همه چیز در اختیار خودمان است که امیدوارم از این فرصت استفاده کنیم.

چلسی دیگر تیمی که رقابت سختی با آرسنال، تاتنهام و یونایتد بر سر کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد، امشب در دیداری دشوار باید در آنفیلد برابر لیورپول قرار گیرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *