فرامرزیان: بیش از تعهداتمان به فدراسیون‌ها پرداختی داشتیم


‌ژاله فرامرزیان

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: تا کنون ۱۶۲ میلیارد تومان به فدراسیون‌های ورزشی پرداختی داشتیم در حالی که کل تعهداتمان ۱۵۳ میلیارد بوده است.

به گزارش سادس، ژاله فرامرزیان معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد:  انتظار داریم گزارش خزانه دارها از منابع و اقدامات سال ۹۷ به تناسب تفکیک موضوعی از طرف فدراسیون‌ها برای ما ارسال شود تا برای سال ۹۸ برنامه‌ها مبتنی بر گزارشات مالی باشد.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم از ابتدای سال ۹۷ بحث حسابرسی تعهدی بود که خوشبختانه بسیاری از فدراسیون‌های ورزشی انجام دادند و امیدواریم از شروع سال بعد همه فدراسیون‌ها آن را انجام دهند چرا که در غیر این صورت امکان پرداخت را نداریم. در خصوص بحث اتوماسیون اداری باید از فدراسیون‌ها تشکر کنم که همکاری لازم را کردند و فقط یکی دو فدراسیون مشکلات کوچکی در این خصوص دارند که امیدواریم برطرف شود تا هماهنگی کامل و اتصال مالی اداری بین ما و آنها باشد.

معاون وزیر ورزش گفت: شناسه هیأت‌های ورزشی باید تا پایان سال مالی (پایان فروردین) ثبت شود تا سال آینده کل کمک‌های واریزی به آنها بر اساس شناسه باشد و همه منابع قابلیت رصد داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا کنون ۱۶۲ میلیارد تومان به فدراسیون‌های ورزشی پرداختی داشتیم در حالی که کل تعهداتمان ۱۵۳ میلیارد بوده و در روزهای باقیمانده سعی می‌کنیم ۵ میلیارد باقی مانده از کمک به هیأت‌های ورزشی را پرداخت کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *