استاندارتهران: انقلاب اسلامی ایران برای ظلم ستیزی و استکبار ستیزی در دنیا سر بلند کرد


استاندار تهران با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و رهبری، گفت‌: انقلاب اسلامی ایران برای ظلم ستیزی و استکبار ستیزی در دنیا سر بلند کرد.

انوشیروان محسنی بندپی با حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و در گفت‌وگو با سادس، اظهار کرد: امروز شاهد حضور حماسی مردم هستیم که برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و لبیک به ندای مقام معظم رهبری در حضوری گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور پیدا کردند. امروز همه اقشار جامعه اعم از پیر و جوان، کودک، دانشجو، کارگر، معلم و … در این راهپیمایی حضور یافتند تا اعلام کنند که توطئه استکبار جهانی که امسال بیش از سال‌های گذشته شدت پیدا کرده است، هیچ گاه در این ملت اثرگذار نخواهد بود و مردم در مقابل این توطئه‌ها ایستادگی و مقاومت خواهند کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: ان‌شاء‌الله با وحدت و انسجام و یکپارچگی شرایطی فراهم کنیم تا تمامی توطئه‌های دشمن بی اثر شود.

استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود، خاطر نشان کرد: مطالبه مردم رفع مشکلات با تدبیر و برنامه‌ریزی مناسب مسئولان است؛ امیدواریم شرایطی فراهم شود که عدالت اجتماعی و رفاه اجتماعی برای همه اقشار جامعه با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها فراهم شود.

بندپی در ادامه اظهاراتش خاطر نشان کرد: این انقلاب برای ظلم ستیزی و استکبار ستیزی ۴۰ سال قبل به برکت اندیشه‌های امام راحل و در ادامه به برکت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری اقتدارگرایانه در تمام دنیا سر بلند کرد. امیدواریم در ادامه مسیر نیز همه توطئه‌های استکبار جهانی بی‌اثر شود و روز به روز بالنده‌تر و پاینده‌تر شرایطی فراهم شود که مردم آگاه ما از رفاه بهتری برخوردار شوند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *