صحبت‌های ساری بعد از سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی در لیگ برتر


مائوریسیو ساری

مائوریسیو ساری ضمن عذرخواهی از هواداران چلسی عنوان کرد خوشحال می‌شود با رومن آبروموویچ صحبت کند.

به گزارش سادس و به نقل از ساکرنت، تیم فوتبال چلسی در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس در زمین منچسترسیتی با شش گل شکست سنگینی را متحمل شد. این شکست باعث شد سنگین‌ترین شکست تاریخ آبی پوشان چلسی در لیگ برتر ثبت شود.

مائوریسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی بعد از پایان این مسابقه، اظهار کرد: من تمام تلاش خودم را به کار بستم و همه کار انجام دادم تا بازیکنان بهترین بازی خودشان را در زمین به نمایش بگذارند، ولی در حال حاضر فقط می‌توانم عذرخواهی کنم. ما در سه بازی اخیر خارج از خانه بسیار ضعیف ظاهر شدیم. اصلاً توضیح بازی برای من کار سختی است. نمی‌توانم بفهمم که چه اتفاقی رخ داد. من در طول هفته از تیمم خیلی راضی بودم. شرایط تیمم خیلی خوب بود، ولی متأسفانه به شکلی احمقانه گل اول را در دقیقه چهار دریافت کردیم، اما متأسفانه تمرکزمان را نتوانستیم در این دیدار حفظ کنیم و گل‌های بعدی را نیز دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال چلسی که در حال حاضر فشار زیادی متحمل می‌شود، در این باره گفت‌: ما چند بازی است که خوب ظاهر نمی‌شویم. اگر آقای رئیس، آبراموویچ بخواهد با من صحبت کند خوشحال خواهم شد. من انتظار هر چیزی را دارم. در این مسابقه منچسترسیتی فوق‌العاده خوب ظاهر شد و یک تیم بی‌نظیر بود و ما نیز کاملاً از هم گسیخته و بی‌برنامه بودیم.

تیم فوتبال چلسی بعد از این شکست باید به استقبال لیگ اروپا برود، جایی که در خانه مالمو سوئد بازی خواهد داشت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *