سرعت، دقت و خدمت بی‌منت از شاخصه‌های پلیس امروز

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: پلیس امروز با شاخصه‌های عمل به موقع، دقت و خدمت بی‌منت در حال انجام وظیفه است.

به گزارش سادس و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار محمدعلی نوری‌نژاد در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در باغ موزه دفاع مقدس گفت: نیروی انتظامی در دو نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب که در مصلای امام خمینی و باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود، حضور فعال و گسترده‌ای دارد که یکی در بخش خدمت رسانی به مردم و دیگری در بخش دستاوردها و توانمندی‌های نیروی انتظامی در ۴۰ سال اخیر در معرض دید مردم قرار گرفته است.

وی افزود: در این دو نمایشگاه سعی ما بر این است تا به بازدیدکنندگان و مراجعان نشان دهیم که هرجا کارها را با همت عالی و تلاش انجام داده‌ایم، قطعاً شعار “ما می‌توانیم” محقق شده است.

وی با بیان اینکه امروز پلیس به راحتی و با یک شماره سه رقمی (۱۱۰) در خدمت اقشار مختلف مردم است، گفت: پلیس با شاخصه‌های عمل به موقع، دقت و خدمت بی‌منت در حال انجام وظیفه است.

نوری‌نژاد وجود بخش‌ها و مراکز مختلف را در نیروی انتظامی نشان از تلاش برای رسیدن به نقطه مطلوب و قرار گرفتن در تراز جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: امروز مرکز مطالعات راهبردی ما یک تفکر و برنامه به ما ارائه می‌کند که ما در آینده چگونه باشیم و چگونه عمل کنیم، ولی قبل از انقلاب چنین مرکز تفکری در پلیس وجود نداشت.

وی افزود: امروز جوانان ما با اتکا به خودباوری توانسته‌اند بر روی پای خود بایستند و کشور را از وابستگی به کشورهای دیگر بی‌نیاز کنند.

سردار نوری‌نژاد خاطرنشان کرد: امروز تولیدات ما در بخش‌های مختلف نظامی به نحوی است که هراس را به دل دشمن انداخته و ما را از نظارت بیگانگان در تولید، نگهداری و به کارگیری آنها بی‌نیاز ساخته است.

وی در پایان با بیان اینکه ما با سرعت، دقت و مخلصانه به سوی پیشرفت و خودکفایی در حرکت هستیم، اظهار داشت: امیدواریم خدا به همه خدمتگزاران توفیق دهد تا شرمنده خون شهدایی که خالصانه هستی خویش را نثار کرده‌اند، نشویم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *