می‌خواهیم مشکل مردم را بگوییم

مجموعه طنز تلویزیونی «چیز خاصی نیست» كاری از خانه تولیدات جوان، به تهیه‌كنندگی محمدرضا صباحی و كارگردانی امیرحسین دربهانی است كه در 26‌ قسمت 15‌دقیقه‌ای تولید شده است.

علی میری بازیگر نقش بهمن كوچیك این مجموعه در گفت‌وگو با جام‌جم در خصوص نقشش گفت: ایده اصلی «چیز خاصی نیست»، به برنامه «توییتشر »برمی‌گردد كه پیش از این از سایت آپارات پخش می‌شد. من در فصل اول آن برنامه، شخصیتی به اسم «جاجو »را ایفا می‌كردم كه دیگران را مورد قضاوت قرار می‌داد. بعد از گذشت 18 قسمت از توییتشر، دوستان شبكه سه سیما درخواست کردند كه برنامه‌ای به همان سبك و سیاق در تلویزیون تولید شود.

میری افزود: بهمن كوچیك از ابتدا قرار بود برادر دوقلوی جاجو باشد و به لحاظ خصوصیات فكری هم خیلی به آن شخصیت نزدیك است. ولی با توجه به مدیوم تلویزیون، قطعا یك‌سری خطوط فكری این دو كاراكتر را از هم جدا می‌كند. در طراحی شخصیت بهمن كوچیك با همه فراز و فرودهایی كه این شخصیت دارد، سعی كردیم شخصیتی خلق شود كه همیشه سمت مردم باشد و دردشان را در قالب طنز به گوش مسؤولان برساند.

این بازیگر خاطرنشان كرد: شاید این برای اولین بار بود كه در تلویزیون، یك برنامه طنز به این شیوه صریح به مشكلات با عینك طنز نگاه می‌كند و این هم جز با مساعدت و یاری مدیران رسانه ملی و شبكه سه شدنی نبود. سعی ما بر این است كه با حفظ احترام‌ها و شئونات، از فرصت این برنامه استفاده كنیم و بتوانیم با یكدیگر حرف بزنیم. نتیجه این دیالوگ و حرف زدن را هم می‌شود به راحتی در سامانه پیامكی برنامه مشاهده كرد. مردم مشكلات ریز و درشتشان را برای ما پیامك می‌كنند. این اعتماد، سرمایه‌ای است كه به‌راحتی از دستش نخواهیم داد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *