دیدار چهره به چهره پلیس و دبیرستاد مبارزه با مواد مخدر با ساکنان "هرندی"

به گزارش سادس، سردار اسکندر مؤمنی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر به همراه سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت و سردار زاهدیان رئیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با حضور در سد معابر و کوچه پس کوچه‌های هرندی، شوش و مولوی از این محلات که آسیب‌پذیری بالایی از پدیده مواد مخدر و معتادان متجاهر داشتند بازدید کرد.

در این بازدید از اماکن و ساختمان‌هایی که توزیع مواد مخدر در آن صورت گرفته و از سوی پلیس پلمب شده بود بازدید شد. همچنین در دیدار چهره به چهره با شماری از ساکنان این محلات نیز بسیاری از مسائل و مشکلات به مسئولان مربوطه منتقل شد.

بسیاری از شهروندان با مراجعه به پلیس با تشکر از اقدامات انجام شده برای جمع آوری معتادان متجاهر این مطالبه را داشتند که نباید این معتادان مدتی بعد دوباره به سطح معابر و محلات باز گردند.

به گفته یکی از شهروندان که بارها شاهد دستگیری و جمع‌آوری معتادان بوده اما در مدت بسیار کوتاه این افراد دوباره به محل بازگشته و اقدامات خود را از سر گرفته‌اند.

سردار مؤمنی نیز در این بازدید تاکید کرد که این محلات حتماً باید پاکسازی شود و به هیچ وجه نباید فضایی فراهم شود تا معتادان متجاهر دوباره به این محل بازگردند.

مؤمنی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده معتادان متجاهر حتماً با پلیس تماس بگیرند و مطمئن باشند که مأموران پلیس در اسرع وقت با این پدیده‌ها برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *