جوابیه تند باشگاه گیتی پسند به صبحت‌های منصوری


دیدار تیم‌های فوتسال گیتی پسند و مس سونگون

باشگاه گیتی پسند اصفهان در واکنش به اظهارات عضو هئیت رییسه فدراسیون فوتبال جوابیه تندی منتشر کرد.

به گزارش سادس، کریم منصوری عضو هئیت رییسه سازمان لیگ فوتسال امروز در مصاحبه‌ای با سادس صبحتهایی در مورد درگیری در بازی گیتی پسند و شهروند مطرح کرد و گفت: عجیب است که هیچ ویدیوی از این بازی و اتفاقاتش به بیرون درز نکرده است.

محمد حسین عراقی زاده  قائم مقام باشگاه گیتی پسند با ارسال جوابیه به سادس واکنش تندی نسبت به صبحتهای منصوری نشان داد در این جوابیه آمده است:

آقای منصوری! این را به شما یادآوری می‌کنم روزی همه ما در یک قبر می خوابانند. چرا دروغ می گوید؟ چه کسی می‌تواند گوشی همراه دو هزار نفر را جمع و فیلم‌ها را پاک کند؟

لطفا حافظه کوتاه مدت‌تان را تقویت کنید و به یاد آورید چه اتفاقاتی در تیم تحت مدیریت شما می‌افتاد. احیانا نمی‌خواهید که شما هم بگویید مدینه فاضله بودید و پاک ومطهر! آقای منصوری مظلوم نمایی نکنید اگر به فوتسال خدمت نمی‌کنید با حب و بغض قبلی باعث نابودی یک بخش خصوصی دیگر از فوتسال باشگاهی نباشید. لطفا آخرین روزهای حضور غیرقانونی‌تان در صندلی سازمان لیگ را سکوت کنید تا ما نیز سکوت کنیم.

زمانی که فیلم‌های اتفاقات اصفهان از طریق تلویزیون پایگاه خبری ها و فضای مجازی پخش شد شما کجا بودید؟ ما نسخه‌ای از این فیلم‌ها را به شورای تامین داده‌ایم اما شما می‌گویید هیچ فیلمی نیست چون شما در معادن و پروژه‌های‌تان هستید و آنجا نمی‌توانید فیلم‌ها را ببیند.

آقای منصوری سازمان لیگ، رییس و دبیر دارد و آقایان همه موارد را در کوتاه‌ترین زمان رصد کرده و فیلم و گزارش نماینده  را هم گرفتند. خدا را خوش نمی‌آید این همه هجمه از سوی سیاسیون ساری که برای اهداف دیگری است برای این بازی گذاشته شود و شما هم بر روی آن موج سواری کنید.

در پایان باید به عرض‌تان برسانیم و از شما بخواهیم که تفرقه افکنی نکنید. بین باشگاه گیتی پسند با ارژن، مس، حفاری و دیگران اختلافی نیست اگر هم باشد رقابتی و ورزشی است نه سیاسی. به قول سهراب سپهری چشم‌ها را باید شست جور دیگر باید دید.

با توجه به فشار سیاسیون در هفته‌ای که گذشت، امیدواریم کمیته فوتسال و کمیته انضباطی حکم عادلانه‌ای صادر کند تا ما دیگر شاهد تکرار چنین اتفاقاتی نباشیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *