واکنش نوراللهی به پوشیدن شماره ۶ تیم ملی

به گزارش سادس، احمد نوراللهی بازیکن تیم ملی ایران در حاشیه تمرین تیم ملی در اردوی دوحه‌ قطر اظهار کرد: تمرینات خوبی در قطر داشتیم. در کمپ زمین خوبی است و برای کارهای تاکتیکی شرایط خوبی داریم. یک بازی با فلسطین داشتیم که در هماهنگی تیم به ما خیلی کمک کرد. در این هفته یک بازی با قطر داریم که امیدوارم در هماهنگی بازیکنان تاثیر بسازیی داشته باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا خودت انتظار داشتی که به تیم ملی دعوت شوی گفت: ما همه تلاشمان را انجام دادیم. از اعتماد کادر فنی هم تشکر می‌کنم و امیدوارم جواب اعتمادشان را بدهم. قرار گرفتن در لیست نهایی انگیزه زیادی به من می‌دهد امیداورم با تمرینات خوب، حتی یک دقیقه بتوانیم مثمر ثمر باشم.

نوراللهی درباره این‌که قرار است شماره شش را در بازی‌ها بپوشد و بزرگانی همچون جواد نکونام و کریم باقری این لباس را پوشیده‌اند، گفت: آقای کریم باقری مربی است. سعید عزت‌ اللهی رفیق و دوست من است و متاسفانه با مصدومیتش نتوانست ما را همراهی کند. جایش اینجا خالی است. شماره برای من فرقی ندارد و امیدوارم جواب اعتماد کادر فنی را بدهم. هر اتفاقی بیفتد برای مردم خوب باشد و ایران بتواند دل مردم ایران را شاد کند. هدف ما قهرمانی در این مسابقات است. درست است بازی‌های سختی در پیش داریم ولی تلاشمان را می‌کنم تا با اتحاد و همدلی به این عنوان برسیم.

انتهای پیام