کاسه صبر جلالی لبریز شد/ انتقاد سرمربی از مدیرعامل


مجید جلالی

سرمربی تیم فوتبال پیکان به اظهارات مدیرعامل این تیم که از جریمه اعضای تیم به خاطر شکست‌های پیاپی خبر داده بود، واکنش نشان داد.

به گزارش سادس، مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری بعد از بازی برابر نساجی قائمشهر اظهار کرد: در تمام سال‌هایی که کار می‌کنم اولین بار است که در چنین شرایطی افتاده‌ایم. زمانی تیم شما در یک یا دو بازی خوب بازی می‌کند اما می‌بازد و طبیعی هم است اما این که در ۶ بازی ما تلاش می‌کنیم و نتیجه نمی‌گیریم برای من سخت و غیر قابل هضم است. تمام بازی دست ما است و راحت ترین موقعیت ها را از دست می دهیم و بعد در دقایق آخر گل می خوریم. خیلی نارحت کننده است. امیدوارم برای هیچ مربی این شرایط به وجود نیاید.

او در خصوص اظهارات شیعی مدیرعامل این باشگاه مبنی بر جریمه اعضای تیم هم گفت: من مصاحبه او را خواندم. این که در این روزها فرار رو به جلو بکنیم اصلا یک کار مدیریتی نیست. وقتی به روزهای سخت می‌رسیم هر کسی باید سهم خودش را بپذیرد. او می‌گوید پیکان تا به حال این گونه نشده است، من هم می‌گویم مگر من در کار مربیگری تا به حال این گونه شده بودم؟ خیلی بهتر بود که بعد از بازی ایشان که با تجربه هم است این گونه عصبی مصاحبه نکند. این خیلی بد است. باشگاه در مورد تیم، کوتاهی‌هایی هم که کرده است. ما هیچ وقت صحبتی نکرده‌ایم. کار خوبی نیست این صحبت‌ها در رسانه مطرح شود. همه بازی ما را دیدند. اصلا اگر ما بد بازی کرده باشیم، باز هم دلیل ندارد در رسانه صحبت کنیم. اصلا در فوتبال معنی نمی‌دهد. نمی‌دانم این کارها را از کجا یاد می‌گیرند؟ این فوتبال است و باید با هم حرف بزنیم. اگر خواستند می‌گویند به کارت ادامه بده و اگر نه می‌گویند خداحافظ.

ادامه دارد…

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *