منظمی: قرار شد تا انتخابات، برنامه‌های کشتی بانوان را اجرا کنیم


کشتی بانوان

نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی گفت: قرار است تا زمان برگزاری مجمع انتخابات کشتی، برنامه‌هایی را که برای کشتی بانوان تدارک دیدیم اجرا کنیم تا عقب ماندگی برای کشتی بانوان ایجاد نشود.

به گزارش سادس، پس از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی، مریم منظمی نایب رئیس بانوان این فدراسیون هم از سمت خود استعفا داد اما با گذشت مدتی از این تصمیم، دوباره به سمت قبلی خود بازگشت.  در همین خصوص منظمی در گفت‌وگو با سادس درباره دلایل بازگشت دوباره خود به سمت نایب رئیسی فدراسیون کشتی گفت: با آقای حمید بنی تمیم  جلسه‌ای داشتم و با توجه به اینکه وزارت ورزش و جوانان تا زمان برگزاری مجمع سکان کشتی را به او سپرده است، همان موارد را با من مطرح کرد و قرار شد تا زمانی که مجمع برگزار می‌شود وضعیت کنونی را حفظ و برنامه‌هایی که تدارک دیدیم را اجرا کنیم تا عقب ماندگی برای کشتی بانوان ایجاد نشود. باید ببینیم در آینده چه می‌شود. 

او  در مورد لغو برگزاری مسابقات جهانی کشتی کلاسیک بانوان بیان کرد: قرار بود این مسابقات آذر ماه برگزار شود اما با توجه به شرایطی که پیش آمد برگزاری مسابقات به صلاح نبود چون از نظر فنی خانم  آنا واسلینکو (سرمربی سابق تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان) نیست بنابراین می‌طلبد تا برگزاری این مسابقات در زمان بهتر و مناسب‌تری پیش‌بینی شود.

منظمی در این مورد افزود: برگزاری این مسابقات مناسب نیست چون باید یک مربی در کنار تیم باشد.  قبلا مربی‌مان خانم واسلینکو  بود اما برای مسابقات بین المللی لبنان خانم حسینی هدایت تیم را برعهده گرفت یعنی به خاطر کمک به فدراسیون و کشتی بانوان  مجبور شد که این مسئولیت را قبول کند اما لازم است که مربیان بهتری داشته باشیم چون سطح مسابقات جهانی از بین المللی بالاتر است و اگر می‌خواهیم هزینه کنیم باید برنامه‌ریزی‌مان مناسب باشد.

او به پیگیری مسابقات لیگ و برگزاری مسابقات قهرمانی کشور کشتی کلاسیک اشاره کرد و گفت: هفت دی ماه لیگ را برگزار می‌کنیم و خیلی از ورزشکارانی که در لیگ شرکت می ‌کنند در قهرمانی کشور هم حضور دارند. باید برای مسابقات قهرمانی کشور برنامه ریزی مناسب داشته باشیم. چون یک ماه در فدراسیون نبودم اجازه بدهید فرصتی داشته باشیم تا  از نظر فنی موارد مختلف را بررسی و زمان مناسب برگزار ی این مسابقات را اعلام کنیم.

 منظمی در پایان این گفت‌وگو به پایان قرارداد آنا واسلینکو اشاره و بیان کرد: قرارداد واسلینکو با فدراسیون کشتی تمام شده است اما تمدید قراردادش را باید از طریق شورای مدیریتی‌مان بررسی کنیم و تصمیم نهایی را بگیریم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *