چشم مدیرکل استانی به ریاست فدراسیون قایقرانی!


مسابقات قایقرانی اسلالوم آب‌های خروشان جوانان آسیا - کرج

یکی از مدیران کل استانی ورزش کشور با حمایتی عجیب قصد دارد وارد عرصه انتخاباتی فدراسیون قایقرانی شود و به ریاست این رشته برسد.

به گزارش سادس، در شرایطی که قایقرانی ایران خود را برای انتخابات آماده می‌کرد وزارت ورزش این انتخابات را به بعد از بازی‌های آسیایی موکول کرد تا فرصت برای ثبت‌نام مجدد از نامزدها مهیا شود. همان زمان این موضوع مطرح شد که به دلیل بازنشسته بودن دو نامزد اصلی انتخابات یعنی احمد دنیامالی و غلامرضا امینی وزارت ورزش تصمیم گرفته انتخابات را به تعویق بیندازد. حالا که زمان ثبت‌نام نامزدها آغاز شده اتفاق‌های عجیبی در حال افتادن است.

شنیده شده به زودی یک مدیر اداره کل ورزش و جوانان یک استان نام‌دار برای ورود به انتخابات ثبت‌نام خواهد کرد که از طرف برخی مدیران صاحب نفوذ قایقرانی حمایت می‌شود. نکته جالب توجه این است که او در این مدت ارتباطش با فدراسیون قایقرانی را نیز زیاد کرده و در برخی از برنامه‌های این رشته حضور پیدا می‌کند.

به هر حال فدراسیون قایقرانی ایران چون سه فدراسیون جهانی را تحت پوشش دارد، همیشه مورد توجه بوده‌ است. چه در گذشته که روابط دوستانه باعث برکنار شدن رئیس این فدراسیون و تعلیق دو ساله قایقرانی شد چه در سال‌های اخیر که همیشه برخی دوست داشتند فرد مورد نظر خود را به ریاست این فدراسیون برسانند. حالا نیز این اتفاق قرار است تکرار شود و مدیری از یک اداره کل استانی به برج قایقرانی در ورزشگاه آزادی برسد.

قایقرانی در سال‌های اخیر از دخالت‌ها ضربه‌های زیادی خورده و اکنون امیدوار است که بالاخره به شرایط مناسبی برسد و بتواند در رقابت‌های مختلف نتایجی شایسته کسب کند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *