معرفی رقبای کاراته‌کاهای ایران در قهرمانی جهان


چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی جایزه بزرگ کاراته جام وحدت و دوستی

بیست و چهارمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در اسپانیا قرعه‌کشی شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش سادس، بیست و چهارمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در اسپانیا از صبح سه‌شنبه – ۱۵ آبان – با حضور ۱۱۱۷ کاراته‌کا از ۱۴۰ کشور آغاز می‌شود که قرعه‌کشی این پیکارها بعدازظهر دوشنبه انجام شد و نمایندگان کشورمان در دو بخش کاتا و‌ کومیته زنان و مردان حریفان خود را شناختند.

رقبای کاراته‌کاهای ایران پس از انجام قرعه‌کشی به قرار زیر معرفی شدند و نمایندگان ایران باید مقابل آن‌ها به روی تاتامی بروند:

* کاتای انفرادی (بانوان)

 فاطمه صادقی با “ریم داغی” از تونس مسابقه می‌دهد و در صورت برد با برنده تیم wkf و اسکاتلند رو به رو خواهد شد.

* کاتای تیمی (بانوان)

تیم ایران با ترکیب الناز تقی‌پور، نجمه قاضی‌زاده و شادی جعفری‌زاده پس از یک دور استراحت با برنده اتریش و بلاروس روبه‌رو می‌شود.

* کومیته بانوان

وزن ۵۰- کیلوگرم، سارا بهمنیار با “کریستین ویچا” از لاتویا روبه‌رو می‌شود و در صورت برد با برنده چین و چک دیدار خواهد کرد.

وزن ۵۵- کیلوگرم، فاطمه چالاکی با “ایرنا شاریخینتا” از بلاروس مسابقه می‌دهد و در صورت برد باید مقابل حریف تاجیکستانی قرار بگیرد.

وزن ۶۱- کیلوگرم، رزیتا علیپور نیز در نخستین گام با “فریدا آبیوآ” از آذربایجان دیدار می‌کند و در صورت برد باید با حریفی از بلژیک مبارزه کند.

وزن ۶۸- کیلوگرم، پگاه زنگنه نیز ابتدا با “سرلینز مارتینز” از کوبا مبارزه می‌کند و در صورت برد با برنده روسیه و مونتنگرو مصاف می‌کند.

وزن ۶۸+ کیلوگرم، حمیده عباسعلی در دور اول استراحت می‌کند و سپس با برنده سنگال و مصر به روی تاتامی می‌رود.

کومیته تیمی ایران نیز در بخش بانوان ابتدا با سنگال و در صورت برد با برنده هلند و بلغارستان دیدار می‌کند.

* کاتای انفرادی (مردان)

ابوالفضل شهرجردی در دور اول استراحت و سپس با “یوکی یوجیهارا” از سوئیس دیدار می‌کند.

* کاتای تیمی (مردان)

تیم ایران با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، میلاد دلیخون و علی زند در دور اول استراحت و سپس با برنده برزیل و روسیه مسابقه می‌دهد.

* کومیته مردان

وزن ۶۰- کیلوگرم، امیر مهدی زاده در دور اول با قرعه استراحت رو به رو است و سپس با “گارسیا پایارس” از پاناما رو به رو می‌شود.

وزن ۶۷- کیلوگرم، هامون درفشی پور نیز در دور اول استراحت و سپس با برنده کاستاریکا و کانادا دیدار می‌کند.

وزن ۷۵- کیلوگرم، بهمن عسگری در نخستین گام با “ویلیام انگم” از سوئد مبارزه می‌کند و در صورت برد با حریفی از چین رقابت می‌کند.

وزن ۸۴- کیلوگرم، ذبیح اله پورشیب کاپیتان تیم ایران نیز در دور اول استراحت می‌کند و سپس با “آرناس زاپاتا” از اسپانیا مبارزه خواهد کرد.

وزن ۸۴+ کیلوگرم، سجاد گنج زاده نیز ابتدا با “عادلیت شادیکانوا” از قرقیزستان دیدار می‌کند و در صورت برد با برنده قطر و بلژیک رو به خواهد شد.

کومیته تیمی مردان ایران نیز در دور اول استراحت دارد و سپس با با برنده دیدار رومانی و ارمنستان مصاف خواهد داشت.

رقابت‌های قهرمانی جهان از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه به وقت محلی و ۱۲:۳۰ به وقت ایران آغاز می‌شود و شش نماینده کشورمان به روی تاتامی خواهند رفت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *