رقابت‌های اسلالوم قهرمانی آسیا/ چهارمی قایقران‌های ایران در دو بخش جوانان و زیر ۲۳ سال


مسابقات قایقرانی اسلالوم آب‌های خروشان جوانان آسیا - کرج

نفرات برتر رقابت‌های قایقرانی اسلالوم قهرمانی آسیا معرفی شدند.

به گزارش سادس، در آخرین روز از مسابقات اسلالوم جوانان و زیر ٢٣ سال آسیا، قایقرانان به آب زدند که در کانوی تک نفره جوانان امیر رضانژاد مقام سومی را کسب کرد. در این ماده نمایندگان قزاقستان و تایلند عناوین اول و دوم را کسب کردند.

در کانوی بانوان نمایندگان چین تایپه، قزاقستان و هند در رده های اول تا سوم قرار گرفتند. در کایاک بانوان نمایندگان قزاقستان، تایلند و چین تایپه عناوین اول تا سوم را کسب کردند. در بخش مردان، چین تایپه و تایلند در رده های اول و دوم قرار گرفتند و دانیال خسروی هم مدال برنز را گرفت. در رده سنی زیر ٢٣ سال در بخش کانوی بانوان یاسمن رضا سلطانی به مدال نقره رسید و در کایاک بانوان نیز ملیکا سماکی دوم شد.

در رقابت‌های زیر ۲۳ سال نفرات برتر معرفی شدند. در کانوی تک نفره مردان نمایندگان قزاقستان و تایلند اول و دوم شدند و قایقران چین تایپه نیز در جایگاه سوم قرار گرفت. در این ماده ۱۰ ورزشکار از کشورهای قزاقستان، تایلند، چین تایپه، ازبکستان، هند شرکت داشتند.

در بخش بانوان و در کایاک تک نفره، قایقران تایلندی مدال طلا را کسب کرد، ملیکا سماکی ملی پوش ایران در رده دوم قرار گرفت و ورزشکاری از هند سوم شد. در این ماده ۶ ورزشکار از تایلند، ایران و هند به رقابت پرداختند.

با این نتایج و در پایان مسابقات اسلالوم قهرمانی زیر٢٣ سال و جوانان آسیا تیم ایران در هر دو بخش زیر ٢٣ سال و جوانان چهارم شد. در پایان این رقابت‌ها در مجموع نتایج در بخش زیر ۲۳ سال تایلند با ۳ طلا، یک نقره و یک برنز اول شد، قزاقستان با ۲ طلا، یک نقره و یک برنز در رده دوم قرار گرفت، تیم چین تایپه با ٢ طلا و یک برنز جایگاه سوم را از آن خود کرد. تیم ایران با ٣ نقره در این بخش چهارم شد.

در بخش جوانان نیز تایلند با ٢ طلا و ۴ نقره در رده نخست قرار گرفت، قزاقستان با ٢ طلا، یک نقره و ٢ برنز دوم شد و چین تایپه با ٢ طلا و ١ برنز جایگاه سوم را از آن خود کرد. تیم ایران در این بخش با یک طلا، یک نقره و ٣ برنز در رده چهارم قرار گرفت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *