آخرین وضعیت مهاجم سرشناس السد


بغداد بونجاح

مدیر باشگاه السد درباره وضعیت مهاجم گلزن این تیم سخن به میان آورد.

به گزارش سادس، بغداد بونجاح بازیکن کلیدی و تاثیر گذار السد به شمار می آید و بهترین گلزن این تیم است.

حرکتی که بونحاح در دیدار برابر السیلیه داشت باعث شد تا انتقادهای از او شود و از احتمال جدایی او در زمستان سخن به میان آید این درحالی است که السد باید دو هفته دیگر در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس برود.

عبدالله البریک مدیر ورزشی باشگاه السد در گفت و گویی که با سایت این باشگاه داشت درباره وضعیت مهاجم الجزایری این تیم گفت: بونجاح بازیکنی با کیفیت بسیار بالا است. همه ما می دانیم که او انگیزه بالایی برای درخشش و گل زدن دارد و چنین تلاشی را ارج می نهیم. اگر مشکلی وجود داشته باشد آن را در داخل باشگاه حل خواهیم کرد و منتظر کسی نخواهیم بود.

او ادامه داد: رابطه ما با بازیکنان در باشگاه السد خاص است و رسانه های چنین چیزی را درک نمی کنند. تنها باید داخل باشگاه السد بود تا از وضعیت موجود خبر داشت. رسانه های این حق را دارند که آنچه را که دوست دارند، بنویسند و ما هم این حق را داریم که از خود دفاع کنیم. اگر دوست دارید که رای ما را درباره بغداد بونجاح بدانید ما در هر حالت می گویم که رای ما رای هوادارنمان است.

به نظر می رسد که با این سخنان مدیر ورزشی باشگاه السد خبر اخراج بونجاح الجزایری صحت ندارد اما با توجه به اعتراض هواداران السد به این بازیکن به احتمال خیلی زیاد او در زمستان راهی لیگ عربستان شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *