زندی: فینال حق کاکوش بود/ایردیار: به خاطر پرسپولیس دوست دارم 6 طلا بگیرم


مجید کاکوش

قهرمان رقابت های کلاس W۱ رقابت های تیروکمان گفت: کسب نخستین مدال این کلاس آن قدر خوشحالم کرد که اگر می توانستم خدا را در آغوش می گرفتم.

محمدرضا زندی پس از کسب مدال طلای رقابت های کلاس W۱ تیراندازی باکمان بازی های پاراآسیایی جاکارتا اظهار داشت: رقابت خیلی سختی داشتم و با شرایط آب و هوایی جاکارتا از لحاظ فیزیکی خسته شده بودیم اما خدا را شکر که صاحب مدال طلا شدم.

وی افزود: پس از کسب مدال طلای این کلاس که برای نخستین بار به دست می آمد اینقدر خوشحال شدم که اگر می توانستم خدا را در آغوش می گرفتم.

ملی پوش تیراندازی باکمان کشورمان با اشاره تمرینات زیادی که انجام داده است، گفت: اردوهای متوالی را پشت سرگذاشتم و از یک سال گذشته در کیش تمرین کردم تا با شرایط آب و هوایی جاکارتا آشنا و آماده شوم.

وی ادامه داد: وقتی مدال طلا را کسب کرد چهره اعضای خانواده ام برایم تداعی شد.

زندی درباره حریف چینی اش اظهار داشت: روی حریف کره ایم حساب می کردم اما پیش از فینال او را شکست دادم. حریف کره ای به نظر من بهتر از چین بود.

وی در پایان با ابراز خرسندی از کسب مدال طلا و برنز کلاس W۱ توسط او و کاکوش گفت: خیلی خوشحال کننده بود که یک طلا و یک نقره می گرفتیم اما کاکوش مقابل حریف کره ای شکست خورد و در رده بندی با چین رقابت کرد. حریف چینی کاکوش ضعیف تر از کره ای بود. فکر می کنم حق کاکوش رقابت در فینال بود.

ایزدیار بهترین ورزشکار بازی ها

شناگر ایرانی با کسب ۵ مدال طلا جایگاه بهترین ورزشکار این بازی ها را تا اینجای کار به خود اختصاص داد.

شاهین ایزدیار در مسابقات امروز بازی های پاراآسیایی جاکارتا توانست یک مدال طلا در رقابت‌های صبح و یک مدال طلا در مسابقات عصر را کسب کند تا پنج مدال طلا به نام او ثبت شود.

ایزدیار که تا پیش از مسابقات امروز سه مدال طلا به نام خود ثبت کرده بود امروز دو مدال طلای دیگر را هم کسب کرد تا با ۵ مدال طلا بهترین عملکرد خودش را در سه دوره اخیر رقم بزند.

کسب ۵ طلا تا به اینجای کار بهترین عملکرد از سوی یک ورزشکار در این بازی ها است که این عنوان فعلا به شاهین ایران می رسید. تا پیش از این ژن یی از چین صاحب چهار مدال طلا شده بود.

نام او در سایت بازی ها بالاتر از نام ورزشکار چینی قرار گرفته است.

ایزدیار: به خاطر پرسپولیس دوست دارم 6 طلا بگیرم نه 7 طلا!

مهم ترین چهره کاروان خودباوری و امید در رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا، یک شناگر جوان و خوش آتیه بوده که تا به حال 5 مدال را از آن خود کرده است.

شاهین ایزدیار در این باره گفت: مسابقه بسیار سختی بود. 50 متر، کمتر از 30 ثانیه طول می کشد و همه ورزشکاران حاضر درآن ممکن است بتوانند صاحب قهرمانی شوند که این موضوع، کار را برای صاحبان رکورد نیز سخت می کند.

ایزدیار در مورد اینکه چرا نتوانست در این ماده، بار دیگر رکوردشکنی کند، افزود: «بله، متاسفانه موفق به این کار نشدم زیرا هنوز بیماری سرماخوردگی مرا آزار می دهد و قدرت و سرعتم را پایین آورده است اما با این حال، خدا را شکر می کنم که توانستم 5 مدال طلا به دست بیاورم. این بهترین اتفاق ممکن بود که با وجود بیماری و رقبای سختی که داشتم، به این هدف رسیدم.

شاهین در خصوص رقابت فردا در روز پنجمین مسابقات شنای پاراآسیایی در ماده 400 متر آزاد، اضافه کرد: «در این رقابت، بهترین رکورد ممکن متعلق به شناگر قزاقستانی است اما من تلاشم را می کنم که بتوانم او را شکست بدهم. البته این را هم بگویم که چون دو روز پشت سر هم دو ماده سخت را باید پشت سر بگذارم، شاید انرژی ام را برای هر دو شنا ذخیره کنم. به هر حال طلای فردا برای من 50 – 50 است.

این شناگر طلایی کشورمان در نهایت به شوخی با تعداد طلاهایش پرداخت و گفت: «البته خودم هم دوست دارم به خاطر پرسپولیس صاحب 6 مدال طلا شوم نه 7 مدال!

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *