بتول جهانگیری: پیش‌بینی مدال طلا را می‌کردم/ سطح مسابقات خیلی بالا رفته است


بتول جهانگیری

پرتابگر طلایی ایران در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی اعتقاد دارد، سطح مسابقات دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی نسبت به گذشته بالا رفته است.

به گزارش خبرنگار اعزامی سادس از اندونزی، بتول جهانگیری بعد از دستیابی به مدال طلای ماده پرتاب وزنه کلاس F33 مسابقات دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی 2018 ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: مسابقات خیلی خوب و سطح بالا بود. خوشبختانه استرس من نسبت به گذشته کمتر بود و راحت‌تر بودم.

وی در ادامه، افزود: حریفانم خیلی قوی بوده و پیشرفت زیادی کرده بودند. همه ما تقریباً همسطح بودیم. من پیش‌بینی می‌کردم به مدال طلا دست پیدا کنم و خوشبختانه به این عنوان رسیدم.

پرتابگر طلایی ایران در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی با اشاره به سطح مسابقات دوومیدانی این بازی‌ها، خاطر نشان کرد: سطح مسابقات دوومیدانی پاراآسیایی خیلی بالا رفته است. از نظر من که میزبانی اندونزیایی‌ها حرف نداشته است.

جهانگیری در بخش پایانی صحبت‌های خود، اظهار کرد: ماده اصلی و تخصصی من پرتاب وزنه است که خوشبختانه در آن به مدال طلا رسیدم. امیدوارم در پرتاب نیزه نیز مدال بگیرم. در آن ماده تمرین زیادی نداشته‌ام و شانس مدال‌آوری‌ام کمتر از پرتاب وزنه است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *