حریق در ساختمان مسکونی که انبار پارچه شده بود


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در یک ساختمان سه طبقه که در آن مقدار زیادی پارچه نگهداری می‌شد، خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با سادس با اشاره به حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان بهار شمالی اظهار کرد: ساعت ۱۵:۴۶ این حادثه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله سه ایستگاه به همراه تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: این حریق در یک منزل سه طبقه قدیمی رخ داد که در حیاط آن که حدود ۴۰۰ متر وسعت داشت بخشی از حیاط با سقف‌های ایرانیتی و کاذب پوشانده شده بود و داخل آن مقدار زیادی پارچه نگهداری می‌شد. حتی یک کانکس هم در حیاط وجود داشت. هنگامی که آتش‌نشانان به محل رسیدند آتش شعله‌ور بود و به کانکس داخل حیاط نیز رسیده بود و خطر گسترش به ساختمان‌های اطراف که همه مسکونی بودند نیز وجود داشت.

ملکی ادامه داد: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که در زیر زمین ساختمان هم مقدار زیادی پارچه نگه داری می‌شد و آتش به آنجا هم سرایت کرده بود. آتش‌نشانان حریق را کاملا کنترل کردند و جهت اطمینان ساکنان ساختمان‌های اطراف نیز تخلیه و به محل امن منتقل شدند. در ادامه آتش‌نشانان به لکه‌گیری در زیرزمین ساختمان پرداختند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: خوشبختانه این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *