قهرمان آسیا: مسئولان شیراز اصلا نمی دانند کشتی چیست! /از نازاریان در آرژانتین انتقام می‌گیرم

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی نوجوانان آسیا با گلایه از بی‌توجهی مسئولان استان فارس و شهر شیراز به کشتی‌گیران گفت: آن‌ها اصلا نمی‌دانند کشتی چیست که بخواهند امثال من را حمایت کنند.

امیررضا ده‌بزرگی در گفت و گو با سادس، درباره کسب عنوان پنجمی وزن ۴۵ کیلوگرم کشتی فرنگی نوجوانان جهان در کرواسی و برخی صحبت ها مبنی بر ناداوری علیه او در دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها اظهار کرد: سطح رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان جهان بسیار بالا بود و تمامی چهره‌های شاخص در این رقابت ها حضور داشتند اما متاسفانه سطح داوری ها خیلی پایین بود و در دیدار رده بندی داور با عملکرد ضعیف خود باعث شد به حقم نرسم.

دارنده مدال طلای آسیا افزود: زحمات زیادی برای کسب موفقیت در این رقابت‌ها کشیدم و در گرما و سرما به سالن تمرین رفتم و ماه‌ها از شهر و خانواده ام دور بودم به این امید که به بهترین نتیجه ممکن برسم و بتوانم طلای آسیا را این‌بار در مسابقات جهانی تکرار کنم اما ناداوری باعث شد نتوانم به مدال جهان برسم.

وی با اشاره به مبارزه خود مقابل فرزند آرمن نازاریان چهره سرشناس کشتی جهان در دیدار رده‌بندی گفت: در وقت اول نمی‌گویم رو به جلو بودم و داور بدرستی به من اخطار کم کاری داد اما در وقت دوم دائما دست هایم کار می کرد و رو به جلو بودم اما داور به من اخطار داد که اوج بی انصافی بود. از آنجا که حریفم فرزند قهرمان جهان و المپیک بود،داوران بلغار و ارمنستانی هوای او را داشتند و با نفوذ آن ها من بازنده شدم.

ده بزرگی که اخیرا در رقابت های قهرمانی آسیا به مدال طلا رسده است، درباره برنامه های آینده خود اظهار کرد: ۲ ماه دیگر باید در رقابت های المپیک نوجوانان در آرژانتین به همراه محمد نصرتی برای ایران کشتی بگیریم.تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین نتیجه ممکن را بدست بیاورم و شکست مسابقات جهانی را جبران کنم. به دنبال این هستم نازاریان را در این رقابت‌ها شکست دهم و انتقام این شکست ناعادلانه را از او بگیرم.

کشتی گیر شیرازی تیم ملی نوجوانان ایران درباره چگونگی روی آوردنش به کشتی نیز گفت: پدرم علاقه زیادی به کشتی داشت و مشوقم برای حضور در کشتی او بود. او زحمات زیادی برایم کشید و هرطور بود هزینه هایم را پرداخت کرد تا به اینجا برسم.از ۶ یا ۷ سالگی کشتی را شروع کردم و نزدیک ۸ سال است کشتی می‌گیرم. پدرم پیک موتوری است و با زحمت زیادی طی این سال ها از من حمایت کرد تا بتوانم به کشتی ادامه بدهم. امیدوارم بتوانم با رسیدن به افتخارات بیشتر گوشه ای از زحمات او را جبران کنم.

دارنده مدال طلای آسیا در پایان در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان ورزش استان فارس و شهر شیراز حمایتی از او طی این سال ها و یا پس از گرفتن مدال طلای آسیا داشته اند یا خیر گفت: مسئولان فارس و شهر شیراز هیچ کاری برایم نکردند و اصلا نمی دانند کشتی چیست. طی این سال ها هیچ پاداشی نگرفتم و اصلا حمایتی ندیدم. فقط مسئولان هیات کشتی از من تا حد توانی که دارند حمایت کردند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *