فتاحیان: شرکت لطف‌پور در تمرینات تیم واترپلو به نظر پزشک بستگی دارد


فرید فتاحیان

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، گفت: بازگشت دروازه‌بان تیم ملی واترپلو به تمرینات به نظر پزشک او و فدراسیون پزشکی ورزشی بستگی دارد.

به گزارش سادس، امید لطف‌پور دروازه‌بان شماره یک تیم ملی واترپلوی ایران که چند روز گذشته به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری بود مرخص شده است و در کنار تمرینات تیم ملی به عنوان تماشاگر حاضر می‌شود.

 تیم ملی واترپلوی ایران اردوی مشترکی را با تیم ملی چین از روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت آغاز کرده و بازی‌های تدارکاتی را با این تیم برگزار می‌کند.

فرید فتاحیان در گفت و گو با سادس، در خصوص شرایط فعلی امید لطف‌پور دروازه‌بان تیم ملی واترپلو توضیح داد: در حال حاضر او از بیمارستان مرخص شده و مشکل جدی ندارد. البته در استخر حاضر می‌شود ولی شرایط تمرین ندارد.

او افزود: لطف‌پور با دریافت مجوز پزشک و فدراسیون پزشکی ورزشی می‌تواند تمرینات را ادامه دهد چرا که سلامتی او برای همه ما مهم است.

او در پاسخ به این سوال که آیا این بیماری قلبی از قبل برای او وجود داشت؟ اظهار کرد: باید گزارشات پزشک را دریافت کنیم تا اظهار نظر کنیم. فعلا نمی‌دانیم مشکل او بخاطر فشار بازی بوده یا ویروث و مسائل ارثی، باید گزارشات پزشک را دریافت کنیم تا اگر هم قرار شد بازی کند با خیال راحت از او استفاده کنیم.

او در مورد امید ایران برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا نیز گفت: برنامه ما این است که در جمع چهار تیم برتر باشیم و کسب مدال هم دور از دسترس نیست، اما نمی توانم رنگ مدال را از الآن پیش بینی کنم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *