از افزایش برخورد پلیس با موتورسیکلت‌ سواران متخلف تا انتقاد از"پلاسمافروشی" در مراکز خصوصی 


«انتقاد از "پلاسمافروشی" در مراکز خصوصی، تلگرام پاسخگو نیست، عابران پیاده نیمی از کشته‌های حوادث رانندگی تهران، جزییات جذب ۳۰۰ محیط‌ بان، راهیابی ۱۰۰۰ معلم به مرحله دوم آزمون اعزام به خارج از کشور، پرداخت «یارانه مشاوره» به سه دهک اقتصادی پایین جامعه، رتبه اول ایران در منطقه در حوزه "سلول درمانی" و همسان سازی حقوق بازنشستگان شهرداری از ماه آینده» از مهم‌ترین خبرهای اداره اجتماعی سادس در روز سه‌شنبه هستند.

به گزارش سادس، در ادامه به برخی از مهم‌ترین اخبار اجتماعی سادس اشاره شده که با کلیک روی تیتر هر یک از آنها، متن کامل خبر در دسترس خواهد بود:

اطمینان‌خاطر پلیس فتا برای مراقبت از اطلاعات مردم در پیام‌رسان‌های داخلی/ تلگرام پاسخگو نیست

سردار کمال هادیانفر، رییس پلیس فتای ناجا پیام‌ رسان‌های مورد تأیید کشور را اعلام کرد و به شهروندان اطمینان داد که از حریم خصوصی و اطلاعاتشان استفاده نمی‌شود.

وی با اشاره به سرورهای پیام رسان تلگرام گفت: سرورهای تلگرام در سه کشور است و به هیچ جا پاسخگو نیست، شخص آقای پاول دوروف نیز گرچه اصالتا روسی است؛ اما در چندین کشور سکونت دارد و یکبار در امارات است و چندماه بعد محل اقامتش را تغییر می دهد و متاسفانه این پیام رسان تلگرام هیچ دفتر مشخصی هم ندارد.

عابران پیاده نیمی از کشته های حوادث رانندگی تهران+ توصیه‌های پلیس

سرهنگ احسان مؤمنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که ۴۸ درصد از جانباختگان حوادث ترافیکی در پایتخت عابران پیاده بودند.

مومنی با بیان اینکه در هنگام عبور از تقاطع ها باید مراقب خودروهایی بود که گردش به چپ یا راست می‌کنند، اظهارکرد: به هیچ عنوان نباید در حاشیه بزرگراه‌ها و معابری که سرعت خودروها بالاست، پیاده‌روی کرد و در گذرگاه‌های عریض و دارای جزیره میانی باید عبور از خیابان به‌صورت دو مرحله‌ای انجام شود.

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران به سادس خبر داد

برخورد پلیس با موتور سیکلت سواران متخلف افزایش یافت/ تخلفات حادثه ساز زیر ذره بین

سرهنگ مسعود جبارزاده، معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش اعمال قانون موتور سیکلت‌های متخلف در روز گذشته خبر داد.

جبار زاده با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون برخورد با تخلفات موتور سواران در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در همین راستا عوامل پلیس راهور با استقرار کفی در نقاط مختلف شهر به ویژه هسته مرکزی نسبت به توقیف موتورهای متخلف اقدام می‌کند و علاوه بر آن تعداد دیگری از موتورسیکلت‌ها نیز اعمال قانون می‌شوند.

جزییات جذب ۳۰۰ محیط‌ بان

کریم شافعی، معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به جزییات استخدام ۳۰۰ محیط‌بان در سال جاری اظهار کرد: این سازمان برای انجام ماموریت‌های قانونی خود حداقل به ۴۰۰۰ محیط بان دیگر نیاز دارد.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: با وجود جذب ۳۰۰ محیط‌ بان برای یگان محیط زیست کشور هنوز پست خالی محیط‌بانی بسیار زیاد است و به‌طور قطع ۳۰۰ نفر افزایش نیرو، نیاز محیط زیست کشور را تامین نمی‌کند. در حال حاضر برای هر ۶۰۰۰ هکتار عرصه تحت مدیریت محیط زیست تنها یک محیط‌بان وجود دارد، درحالی‌که سازمان حفاظت محیط زیست برای انجام ماموریت‌های قانونی خود حداقل به ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ محیط‌بان‌ دیگر نیاز دارد.  

مشاور سازمان حفاظت محیط زیست:

توزیع گازوئیل یورو۴ اقدام مثبت در کاهش آلودگی هوا

وحید حسینی، مشاور سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به نقش پررنگ خودروهای دیزلی در تولید ذرات معلق و افزایش آلودگی هوا اظهار کرد: از ابتدای خردادماه سال جاری گازوئیل یورو۴ در سراسر کشور توزیع می‌شود. 

حسینی با اشاره به ضرورت توزیع گازوئیل یورو۴ تاکید کرد: گازوئیل یورو ۴ گوگرد پایینی دارد و به صورت آلاینده ثانویه وارد هوا نمی‌شود ضمن اینکه باعث تخریب تجهیزات کنترل دوده دیزل‌ها نمی‌شود بنابراین تلاش می‌کنیم مسئله توزیع گازوئیل یورو۴ در کشور حل شود. 

راهیابی ۱۰۰۰معلم به مرحله دوم آزمون اعزام به خارج از کشور

غلامرضا کریمی، رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه حدود ۱۷هزار و ۳۰۰ معلم در آزمون اعزام به خارج از کشور شرکت کردند اظهار کرد: از این تعداد ۱۰۰۰ نفر به مرحله دوم یعنی مصاحبه و گزینش راه پیدا می‌کنند.

پرداخت «یارانه مشاوره» به سه دهک اقتصادی پایین جامعه

فاطمه عباسی، رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه purchase fildena سازمان بهزیستی سالانه بیش از ۳ میلیارد تومان «یارانه مشاوره» برای دهک‌های اول تا سوم اقتصادی پایین جامعه پرداخت می‌کند، گفت: این افراد می‌توانند تا ۳ مرحله به مراکز مشاوره‌ای خصوصی مراجعه کنند.

وزیر بهداشت اعلام کرد

رتبه اول ایران در منطقه در حوزه “سلول درمانی”/ابلاغ استانداردهای “سلول‌درمانی” تا یک ماه آتی

دکتر سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت با اشاره به رتبه ۱۵ ایران در دنیا و رتبه اول در منطقه در زمینه استفاده از سلول درمانی تصریح کرد: ما دانشمندان بسیار خوبی در این زمینه داریم که امیدواریم این مجموعه‌ای که کار تولید انبوه سلول انجام می‌دهد، بتواند آنها را به هم پیوند زند. در این صورت هم‌افزایی حاصل می‌شود که می‌تواند فاصله ما را با کشورهای رقیب افزایش دهد.

وزیر بهداشت ادامه داد: در این مجموعه تقسیم سلول انجام می‌شود که در درمان برخی از بیماری‌های صعب‌العلاج موثر است. بیش از ۲۵ سال است که درمان سرطان خون از طریق پیوند سلول‌های بنیادی انجام می‌شود، با وجود این، فناوری‌های جدید کمک می‌کند که ثمره بهتری در درمان بیماری‌ها داشته باشیم.

مدیرکل انتقال خون استان تهران مطرح کرد

انتقاد از “پلاسمافروشی” در مراکز خصوصی /فراخوان اهدای خون در ماه رمضان

دکتر طباطبایی، مدیرکل انتقال خون استان تهران ضمن اعلام جزییات راه‌اندازی مراکز جدید اهدای خون در پایتخت، از مردم برای اهدای خون در ماه رمضان جهت تامین نیازهای خونی بیماران و بیمارستان‌ها، دعوت کرد.

وی با بیان اینکه اهدای خون روزه را باطل نمی‌کند، زیرا چیزی وارد بدن فرد نمی‌شود، گفت:‌ برای برنامه نذر خون ثبت نام انیترنتی داریم و افراد می‌توانند با مراجعه به سایت انتقال خون استان تهران ثبت نام کرده و نوبت بگیرند. 

وضعیت ذخیره دارویی بیماران خاص در گفت‌وگو با دبیر انجمن داروسازان

سیدمهدی سجادی، دبیر انجمن داروسازان ضمن تاکید بر تامین بودن داروهای بیماران خاص، تاکید کرد: تا زمانی که ذخایر دارو و مواد اولیه تامین باشد، تغییر نرخی در قیمت دارو نخواهیم داشت.

دبیر انجمن داروسازان ایران با اشاره به تامین بودن داروهای خاص با کمک سازمان غذا و دارو و شرکت‌های دارویی، ادامه داد: این داروها به دلیل قرارداد میان سازمان غذا و دارو و شرکت‌های تامین کننده دارو، تامین می‌شوند،  اما برخی اقلام دارویی کمی دچار مشکل است. اگر مسیر به صورتی باشد که شرکت‌های دارویی سهمیه خاصی داشته باشند، خود بخود سیستم قطره چکانی در تامین دارو پیش می‌آید که ما الان دچار این مشکل هستیم. 

در گفت‌وگو با سادس اعلام شد

بار مالی ۹۰۰ میلیاردی ناشی از افزایش تعرفه‌ها برای “بیمه سلامت”

مهندس طاهر موهبتی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به بار مالی ۹۰۰ میلیارد تومانی ناشی از افزایش تعرفه‌ها برای سازمان بیمه سلامت، گفت: حتی تخصیص ۱۱۰ درصدی اعتبارات بیمه سلامت هم به عنوان بخشی از تامین کسری بودجه این سازمان مطرح می‌شود و بنابراین باید منابع دیگری برای تامین بار مالی تعرفه‌ها لحاظ شود.

معاون امور بازنشستگان سازمان بازنشستگی شهرداری تهران خبر داد

همسان سازی حقوق بازنشستگان شهرداری از ماه آینده/پرداخت معوقات ماه‌های گذشته

روح الله اوقانی، معاون امور بازنشستگان، مشترکین و منابع انسانی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با اشاره به مصوبه دولت که ابتدا باید 10درصد افزایش حقوق انجام شده و سپس طرح همسان سازی اجرایی شود، تصریح کرد: طبق اعلام دولت درهفته آینده جدول همسان سازی ابلاغ می شود. در صورتی که هفته آینده این جدول را دریافت نماییم، سازمان viagra purchase بازنشستگی همسان سازی را از ماه آینده اجرایی و معوقات ماه‌های گذشته را نیز از ماه آینده منظور خواهد کرد.

عضو کمیته انطباق فرمانداری تهران خبر داد

بازگشت مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس به شورای شهر

قانبیلی، عضو کمیته انطباق فرمانداری تهران از برگشت مصوبه شورا در مورد نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس خبر داد.

وی ضمن اینکه افزایش نرخ کرایه باید بر اساس میزان تورم باشد، اظهار کرد: افزایش شناور کرایه خطوط یعنی هر خط کرایه ای متفاوت داشته باشد، درست نیست و ما مخالف آن هستیم همچنین معتقدیم افزایش کرایه‌ها باید به صورت عقلانی باشد و به همین دلیل پیشنهاد دادیم تبصره ها حذف شده و کرایه نیز بر اساس نرخ تورم افزایش یابد که مصوبه را به شورای شهر برگرداندیم  تا مجدداً بررسی‌های لازم انجام گیرد.

به گزارش سادس، پربازدیدترین اخبار اداره اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته به شرح زیر است:

اطمینان‌خاطر پلیس فتا برای مراقبت از اطلاعات مردم در پیام‌رسان‌های داخلی/ تلگرام پاسخگو نیست

تاریخ اتمام سال تحصیلی در مدارس

جزییات جذب ۳۰۰ محیط‌ بان

وضعیت ذخیره دارویی بیماران خاص در گفت‌وگو با دبیر انجمن داروسازان

پرداخت «یارانه مشاوره» به سه دهک اقتصادی پایین جامعه

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *