بیماران کلیوی زنجان در تهیه داروی وارداتی با مشکل مواجهند


مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: هم‌اکنون بیماران کلیوی تحت پوشش انجمن در تهیه برخی داروهای مهم خود به ویژه نوع وارداتی آن با مشکل جدی مواجه شده‌اند.

به گزارش‌ سادس، محمدرضا طهماسبی در حاشیه اولین جشنواره مردمی «آیین محبت» در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم انجمن توجه به مقوله آموزش و پیشگیری است، گفت: هم‌اکنون ۱۸۰۰ بیمار کلیوی اعم از دیالیزی، پیوند کلیه و مراقبتی در این انجمن تشکیل پرونده داده‌اند که از این تعداد ۴۱۰ بیمار دیالیزی در بیمارستان‌های بهمن و ولی‌عصر (عج) شهر زنجان خدمات مورد نیاز را دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: آمارها نشان می‌دهد ۹۰ نفر از بیماران کلیوی تحت پوشش levitra order استان زیر ۱۲ سال و ۱۰ نفر زیر پنج سال قرار دارند که ارائه خدمات درمان دیالیزی به آنها بسیار سخت است.

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان بیان کرد: بیماران کلیوی زیر پنج سال به دلیل مشکلات برگشت ادرار، به اقلام دارویی خاص با هزینه بالای ۶۰ میلیون ریال نیاز دارند که تامین آن بدون مشارکت خیران در توان انجمن نیست. در صورت ورود کودکان زیر ۱۲ سال مبتلا به بیماری کلیونی به مرحله دیالیز، امکان ادامه درمان آنها در این استان وجود ندارد و باید به استان‌های دیگر مراجعه کنند.

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان اظهار کرد: این انجمن با انعقاد تفاهم‌نامه با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان تلاش دارد بحث آموزش و غربالگری در مناطق روستایی را بیش از گذشته لحاظ کند.

به گفته طهماسبی، ساختمان جدید انجمن حمایت از بیماران کلیوی دارای بخش‌های آموزش، پیشگیری و درمان است که با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان از موازی‌کاری اجتناب شده است.

وی ادامه داد: این انجمن واحد تولیدی Viagra Sublingual online خیاطی را با ظرفیت بالا برای بیماران آموزش دیده با هدف اشتغال‌زایی آنها و تامین نیازهای بیمارستانی و شرکت‌ها راه‌اندازی کرده است.

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان خاطرنشان کرد: با رایزنی انجام شده و ورود بیمه‌ها بخش دیالیز مرکز درمانی این انجمن به طور رسمی از خردادماه امسال فعالیت خود را آغاز و نسبت به پذیرش بیماران اقدام خواهد کرد.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *