متضرر شدن فقرا از سیاست‌های غلط پولی، مالی و ارزی


قائم‌مقام کمیته امداد با بیان اینکه دولت و مجلس به بخشی از وظایف خود در برابر محرومان عمل کرده‌اند گفت: اگر درزمینهٔ مبارزه با فقر از طریق تصویب قوانین و سیاست‌های پولی و مالی و سیاست‌های ارزی تلاش جدی نشود، اتفاقاتی رخ می‌دهد که آثار آن در فاصله نه‌چندان دور در زندگی قشر ضعیف جامعه نمایان خواهد شد.

به گزارش سادس، سید امیر منصور برقعی،  ادامه داد: البته تجربه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی نشان داده که صورت‌مسئله‌های بزرگ بدون حضور فراگیر مردم قابل‌حل نیست و این موضوع اهمیت زیادی دارد.

برقعی با تأکید بر تقویت رویکرد تحولی و جهادی در کمیته امداد، همراهی مردمی برای رفع فقر را سرمایه اجتماعی این نهاد دانست و اظهار کرد: پس از حل مشکل فقر اقتصادی طبق توصیه مقام معظم رهبری کمیته امداد باید بر روی فعالیت‌های فرهنگی متمرکز Viagra Sublingual cheapest شود.

قائم‌مقام کمیته امداد با ابراز تأسف از اینکه سالمندان فاقد درآمد موردحمایت فرزندان نیستند گفت: این در حالی است که طبق شرع و قانون مدنی تأمین نیازهای زندگی والدین باید توسط فرزندان انجام شود.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، وی علت بی‌توجهی فرزندان به والدین سالمند را کم‌کاری فرهنگی دستگاه‌های متولی دانست و اعلام کرد: هم‌اکنون یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد هستند که ۶۰ درصد آن‌ها تنها زندگی می‌کنند.

 برقعی امدادگران کمیته امداد را سربازان فقرزدایی نامید و تأکید کرد: برای رفع مشکلات جامعه levitra without prescription هدف باید منشأ مشکلات را به‌خوبی شناسایی کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *