آماده باش پلیس برای دیدار دو تیم پرسپولیس و الجزیره

سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو با سادس، در رابطه با تدابیر ترافیکی پلیس برای برگزاری مسابقه فوتبال در ورزشگاه آزادی افزود: با توجه به برگزاری مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های آسیا در ورزشگاه آزادی تهران از ساعت ۱۴ امروز عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی مستقر شده و نسبت به تسهیل عبور و مرور و روان سازی ترافیک اقدام خواهند کرد.

cialis online viagra online

عابدی با بیان اینکه ماموران در محور شرق به غرب آزادراه تهران – کرج به سمت شمال و همچنین محور غرب به شرق این آزادراه حضور خواهند داشت، گفت: با توجه به حجم ترافیک احتمال دارد که از این محدوده به سمت پل غربی ورزشگاه آزادی محدودیت موقت ترافیکی اعمال شود.

عابدی همچنین از تماشاگران این دیدار خواست که تا حد امکان از مترو و ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد در ورزشگاه استفاده کرده و چنانچه با خودروی شخصی به ورزشگاه می‌آیند حتما خودروی خود را در پارکینگ‌ها پارک کنند؛ چرا که پارک خودرو در مسیرهای اصلی به ویژه در شرایطی که منجر به اخلال در ترافیک شود با برخورد مأموران پلیس روبرو خواهد شد.

به گفته جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، استقرار مأموران پلیس تا پایان بازی و تخلیه کامل تماشاگران از ورزشگاه و معابر اطراف آن ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام