جزئیات برگزاری چهارمین همایش بین المللی اقیانوس شناسی خلیج فارس


مدیر کل مرکز امور جوی و اقیانوسی سازمان هواشناسی از برگزاری چهارمین کنفرانس بین المللی اقیانوس شناسی خلیج فارس در روزهای شنبه و یک شنبه (۲۸ و ۲۹ بهمن ماه) خبر داد.

is tamoxifen available over the counter  به گزارش سادس بهزاد لایقی در نشست خبری همایش بین‌المللی خلیج فارس اظهار کرد:‌چهارمین کنفرانس بین‌المللی اقیانوس‌شناسی خلیج فارس روزهای شنبه و یک شنبه (‌۲۸ و ۲۹ بهمن ماه) در سالن همایش‌های بین المللی کتابخانه ملی ایران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به محورهای این همایش بین‌المللی گفت:‌هواشناسی دریایی، اثرات تغییر اقلیم بر مناطق ساحلی، علوم مهندسی دریایی، بهره‌برداری از منابع دریایی، محیط زیست دریایی و فرهنگ وتاریخ و اقتصاد دریایی محورهای چهارمین همایش خلیج فارس هستند.

Purchase

دبیر اجرایی کنفرانس اقیانوس شناسی خلیج فارس در ادامه گفت:‌ هدف اصلی از برگزاری این همایش اعتلای نام خلیج فارس در سطح بین‌المللی است همچنین این همایش به توسعه پایدار مناطق ساحلی کشور به ویژه سواحل خلیج فارس کمک خواهد کرد. قصد داریم از طریق این همایش مسیر آشنایی بخش اجرایی کشور را با آخرین دستاوردهای علمی در مسائل دریایی فراهم کنیم.

Pills http://bosnakirtasiye.com/2018/02/02/nizoral-no-prescription/ Cheap cheap xenical pills

لایقی در ادامه با اشاره به مدعوین این همایش اظهارکرد:‌ مسوولان وزارت راه، سازمان بنادر و دریانوردی، نیروی دریایی ارتش، سپاه، سازمان شیلات، موسسه تحقیقاتی شیلات، وزارت نیرو، شرکت کشتی‌رانی جمهوری اسلامی ایران، شرکت نفتکش، پژوهشگاه اقیانوس شناسی و دانشگاه‌های مرتبط با علوم دریایی مهمانان چهارمین همایش بین امللی اقیانوس شناسی خلیج فارس خواهند بود.

دبیر اجرایی کنفراس اقیانوس شناسی افزود: از سازمان هواشناسی جهانی ، رییس مرکز منطقه‌ای هواشناسی دریایی و طوفان‌های حاره‌ای اقیانوس هند دراین همایش حضور خواهد یافت همچنین از موسسه اقیانوس شناسی دانشگاه هامبورگ آلمان پنج نفر  در همایش اقیانوس شناسی خلیج فارس شرکت خواهند کرد.

مدیر کل مرکز امور جوی و اقیانوسی سازمان هواشناسی با اشاره به این که ۱۵۰ مقاله برای شرکت در همایش‌ خلیج فارس دریافت کرده‌ایم، گفت: از این تعداد۷۵ مقاله انتخاب شده است که ۲۵ مقاله در چهارپنل به‌صورت شفاهی و ۵۰ مقاله به صورت پوستر درهمایش ارائه می ‌شود.

 لایقی در ادامه با اشاره به برگزاری سه کارگاه در جریان چهارمین همایش بین المللی اقیانوس شناسی خلیج فارس اظهارکرد: یک کارگاه مربوط به پایش سواحل مکران است که توسط سازمان بنادر و دریانودری ارائه خواهد شد. کارگاه دیگری در مورد آشنایی با مدل‌های عددی اقیانوس شناسی برگزار می‌شود که سازمان هواشناسی مسوول ارائه این کارگاه است. همچنین کارگاه سوم در مورد مقابله با سیلاب‌های ساحلی در مناطق پالایش و استخارج عسلویه است که پژوهشکده هواشناسی این کارگاه را تشکیل می‌دهد.

دبیر اجرایی چهارمین کنفرانس اقیانوس شناسی در پایان گفت:‌ تمرکز این کنفرانس روی شناخت پارامترهای فیزیکی آب‌ دریا و پیش بینی آن‌ها است و بیشتر مقالات و سخنرانی‌ها روی این موضوع متمرکز خواهد بود. اهمیت شناخت پارامترهای فیزیکی دریا در زمینه مخاطرات دریایی و اجرای پروژه‌های ساحلی و دریایی نیز قابل توجه است.

انتهای پیام

Purchase

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *