عبادی: به دنبال بهترین نتیجه در آمریکا هستم

hoodia gordonii plant sale

اسماعیل عبادی

دارنده مدال نقره بازی‌های جهانی لهستان گفت: سعی خواهم کرد بهترین عملکرد را ابتدا در بخش انفرادی و سپس تیمی رقابت‌های قهرمانی جهان آمریکا داشته باشم.

اسماعیل عبادی پیش از اعزام به مسابقات تیروکمان قهرمانی جهان، درباره میزان آمادگی خود برای شرکت در این تورنمنت افزود: با توجه به اردوی خوبی که به مدت 20 روز در امیدیه Order خوزستان داشتیم، در این اردو سعی کردم ضمن ارتقای رکورد خود که در حال حاضر در حد رکورد جهان است، آن را نیز ثابت نگه دارم. البته رکوردم 295 است که اگر بتوانم همین رکورد را در مسابقات قهرمانی جهان تکرار کنم، کسب مدال دور از دسترس نخواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر خود را برای کسب مدال انفرادی قهرمانی جهان آماده کردید، گفت: تیم ایران مدت کمی است که در رقابت‌های جام جهانی و قهرمانی جهان داخل سالن حضور پیدا می‌کند و Buy برای کسب مدال باید با کمانداران آمریکا، مکزیک، دانمارک و فرانسه که حرف نخست را در داخل سالن‌ می‌زنند، رقابت تنگاتنگی را داشته باشیم. از طرفی دیگر چون امسال امکان حضور در سه مرحله رقابت‌های جام جهانی داخل سالن که در مراکش، تایلند و فرانسه برگزار شد نداشتم، شرایط سخت‌تری برای کسب مدال دارم، اما سعی خواهم کرد بهترین عملکرد را هم در بخش انفرادی و هم تیمی داشته باشم.

عبادی ادامه داد: Buy تصورم بر این است که در بخش تیمی با حضور نیما محبوبی و امیر کاظم‌پور نتایج بهتر از انفرادی خواهد بود. زیرا برای گزینش نفرات اعزامی به آمریکا چندین بار رکوردگیری داشتیم و در نهایت کسانی که رکوردهای‌شان نزدیک بهم و تثبیت شده بود، برای آمریکا انتخاب شدند. بنابراین فکر می‌کنم در بخش تیمی عملکردمان بهتر از انفرادی باشد.

دارنده مدال نقره بازیهای جهانی لهستان در پایان گفت: تیروکمان رشته‌ای است که پیش‌بینی مدال قبل از شرکت در مسابقات کار سختی است. در رقابتهای قهرمانی آسیا بنگلادش به حدی آماده بودم که تنها با هدف کسب مدال عازم این رقابت‌ها شدم که متاسفانه به دلایل شرایط آب و online هوایی به نتایج خوبی دست پیدا نکردم. البته این نتیجه دیگر تکرار نخواهد شد و تلاش خواهم کرد ناکامی‌هایی که در گذشته داشتم در آمریکا با کسب بهترین نتیجه جبران کنم. 

انتهای http://www.gadre.com.au/index.php/sale-duphalac/ پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *