خودشیرینی برخی دستگاه‌های اجرایی عامل بی‌اطلاعی مسئولان ارشد از آسیب‌های اجتماعی

Buy http://www.3kamm.de/cheap-diabecon-ds/ Order
رییس فراکسیون امید مجلس بر ضرورت همکاری و هماهنگی مجلس، شورای شهر و دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای پیگیری آسیب‌های اجتماعی در پایتخت تاکید کرد.

به گزارش سادس، محمدرضا عارف در نشست کمیسیون آسیب‌های اجتماعی مجمع (پنجاه و یک نفره) امید اظهار کرد: اگر بگوییم آسیب‌های اجتماعی، جدی‌ترین و اساسی‌ترین بحث کلان نظام است، غلو نکرده‌ایم. این موضوع در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در حضور رهبری مطرح شد و شورای عالی اجتماعی زیر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد تا با نگاه فرهنگی مقابله با آسیب‌های اجتماعی را مورد بررسی قرار دهد.

وی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی به حد بحران رسیده، افزود: به هر حال تشکیل این شورا ضرورتی به ویژه برای تهران است، به نظر می‌رسد شرایط تهران، شرایط ویژه‌ای است. البته خوشبختانه هماهنگی خوبی بین نهادهای دست‌اندرکار، ٢١ نماینده شورای شهر و ٣٠ نماینده تهران از نظر سیاسی و اجتماعی وجود دارد و باید از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشیم.

Purchase

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: کمبود آمار و امساک در ارائه آمار یا گاهی خودشیرینی برخی دستگاه‌های اجرایی که آمار را کم نشان می‌دادند، باعث شد مسئولین ارشد با واقعیات روبرو نشوند، در واقع آمار چیزی را می‌گفت و واقعیت چیز دیگری را نشان می‌داد.

online

رئیس فراکسیون امید مجلس با تاکید بر اینکه شورای عالی اجتماعی باید با سازوکارهای لازم مقابله با آسیب‌های اجتماعی و تقلیل آنها را دنبال کند، ادامه داد: هماهنگی نهادهای اجتماعی، استاندار و شهردار تهران یک فرصت است که باید از آن به صورت حداکثری استفاده شود. در واقع مهمترین مساله ما هماهنگی دستگاه‌ها و هم‌افزایی آنهاست. علاوه بر این جایی که نیاز به اصلاح قانون باشد موضوع از طریق مجلس، مجمع نمایندگان تهران و فراکسیون امید قابل پیگیری است و در مورد شورای شهر نیز اقداماتی باید در زمینه اصلاح رویکردها و اصلاح تصمیمات انجام شود.

Pills

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری جلسات کمیسیون آسیب‌های اجتماعی به صورت منظم خاطرنشان کرد: خوشبختانه اختلاف‌نظری در مورد آسیب‌های اجتماعی وجود ندارد. ما هم بنا نداریم همه مشکلات تهران را طی دو تا سه سال حل کنیم اما قول می‌دهیم در فراکسیون امید، مجمع نمایندگان تهران و شورای شهر و با همکاری دستگاه‌های اجرایی اقداماتی برای فرزندان خود انجام دهیم تا بتوانیم تصمیمات مناسبی اتخاذ کنیم و کار را از طریق شورای عالی انقلاب فرهنگی، مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس با برنامه منظم جلو ببریم.

Pills

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *