افزایش ۹۰۰ هزار نفری تعداد یارانه بگیران در سال ۹۶

بر اساس گزارش دیوان محاسبات کشور، تا آبان ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۹۰۰ هزار نفر به جمعیت یارانه بگیران کشور افزوده شده‌ است.

به گزارش سادس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی عملکرد ۸ ماه سازمان هدفمندی یارانه‌ها حکایت از آن دارد که در ۸۸ ماهه منتهی به پایان آبان سال جاری، کل منابع حاصل از اجرای هدفمندی یارانه ها ۳۱.۴ هزار میلیارد تومان و و مصارف قانون مذکور ۳۱.۸ هزار میلیارد تومان بوده است.

بر این اساس ۳۰.۵ هزار میلیارد تومان از مصارف مذکور(بالغ بر ۹۵ درصد) صرف پرداخت نقدی و غیر نقدی به خانوارها، ۸۶۵ میلیارد تومان در بخش بهداشت و۴۴۸ میلیارد تومان در بخش حمایت از تولید مصرف شده است.

بر اساس گزارش دیوان محاسبات کشور در آبان ماه سال جاری، ۷۶.۳۳ میلیون نفر یارانه نقدی دریافت کرده اند که نسبت به اسفند سال ۹۵، تعداد ۹۰۱ هزار نفر به صورت خالص به جمعیت یارانه بگیران اضافه شده است.

با توجه به رشد جمعیت کشور و کندی در حذف یارانه افراد غیر نیازمند، در صورت ادامه روند کنونی اعطای یارانه تا پایان سال از سقف پیش بینی شده برای این موضوع(۳۳.۵ هزار میلیارد تومان) تجاوز خواهد کرد و منابع پیش بینی شده در تبصره ۱۴نیز کافی نخواهد بود.

azulfidine sulfasalazine cost abanaki oil skimmer price online

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *