انجام ۴۵۰۰ عمل شکاف کام و لب در کشور توسط جراحان پلاستیک و ترمیمی خیر

http://iamsamuelwilson.com/entocort-annual-sales/ Purchase Purchase به گزارش سادس، دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی در جشن دهه فجرو تجلیل از پرستاران در گچساران افزود: از همه مسئولان استانی و شهرستانی کهگیلویه و بویراحمد و گچساران و به خصوص از پرسنل و پرستاران بیمارستان شهید رجایی گچساران تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: تیم فوق تخصص جراحان پلاستیک و ترمیمی کشور تا کنون بیش از ۱۴ هزار ویزیت را درکشور انجام داده است.

سرپرست تیم فوق تخصص جراحان پلاستیک و ترمیمی خیر کشور تصریح کرد: تا کنون این تیم پزشکی ۱۵۰۰ عمل شکاف کام و لب را در مناطق محروم کشور و ۳۰۰ هزار عمل را در مرکز کشور انجام داده است.

کلانتر هرمزی عنوان کرد: درمدت زمان حضور این تیم در گچساران ۱۱۰۰ بیمار ویزیت و ۷۵ بیمار شکاف کام و لب را عمل کردیم. در حال حاضر شهرستان گچساران دارای رکورد جراحی شکاف کام و لب در چهار استان همجوار خود شده است.

سرپرست تیم فوق تخصص جراحان پلاستیک و ترمیمی خیر کشور خاطر نشان کرد: جا دارد تا از زحمات دکتر محمد علی کیاین از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر کنم. از سال ۹۰ تا کنون دکتر کیاینی ۵۰۰ بیمار شکاف کام و لب را با تلاش فراروان به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران جهت ویزیت آورده است. در سال ۹۰ در اولین سفر خود به کهگیلویه و بویراحمد ۱۵۶۰ بیمار را ویزیت کردیم.

online

سرپرست تیم فوق تخصصی جراحان پلاستیک و ترمیمی خیر کشور ادامه داد: با سامانه ای که کیانی راه‌اندازی کرده است، ۵۶۰ بیمار کهگیلویه و بویراحمد در تهران بررسی و در نوبت قرار گرفتند. به زودی در یاسوج بزرگ‌ترین مرکز گردشگری و تفریحی و پزشکی احداث خواهد شد. زمین این مکان توسط پدر دکتر کیانی به میزان ۱۱ هکتار به موسسه خیریه مرهم واگذار شده است.

انتهای پیام

online

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *