تساوی، تحت الشعاع رکورد حسینی/ دایی با سایپا به استقلال نمی‌بازد


استقلال و سایپا

دیدار تیم‌های استقلال و سایپا با تساوی یک بر یک تمام شد.

به گزارش سادس، از هفته نوزدهم لیگ برتر، استقلال و سایپا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. این بازی ساعت ۱۶:۳۵ آغاز شد و در نهایت دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در دقیقه ۲۳ بازی، داریوش شجاعیان برای استقلال گلزنی کرد و در دقیقه ۸۵ رضا اسدی برای سایپا گل زد.

با این تساوی استقلال ۲۸ امتیازی شد و در رده پنجم باقی ماند. سایپا نیز با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده هفتم جای گرفت.

همچنین علی قلی زاده و امید خالدی از سایپا و فرشید باقری و امید نورافکن از استقلال با کارت زرد موعود بنیادی فر جریمه شدند.

نیمه نخست

در دقیقه ۳، شوت علی قلی زاده به سمت دروازه استقلال توسط حسین حسینی مهار شد.

در دقیقه ۹، ضدحمله سایپا با شوت نه چندان خوب قلی زاده از دست رفت.

گل: در دقیقه ۲۳، ارسال بلند فرشید باقری از روی ضربه ایستگاهی به داخل محوطه جریمه با ضربه سر داریوش شجاعیان همراه شد که حامد فلاح زاده توپ را به طور ناقص دفع کرد تا شجاعیان در ریبند توپ را به گل نخست استقلال تبدیل کند.

در دقیقه ۲۹، شوت امید ابراهیمی از پشت محوطه جریمه با اختلاف اندکی از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت.

نیمه دوم

در دقیقه ۴۹، شوت بازیکن سایپا پیش از رسیدن به خط دروازه استقلال توسط مجید حسینی دفع شد.

در دقیقه ۵۳، شوت مهدی ترابی از روی ضربه ایستگاهی با برخورد به دیرک دروازه در برگشت به سر حسینی خورد و به کرنر رفت.

در دقیقه ۶۰، کار تیمی بازیکنان استقلال و انتقال توپ به مقابل محوطه جریمه سایپا، منجر به ایجاد یک فرصت شوت زنی برای فرشید اسماعیلی شد که شوت او با اختلاف اندک از کنار دیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۱، سانتر بازیکنان سایپا از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر محمد عباس زاده به دیرک افقی دروازه سید حسین حسینی خورد و از منطقه خطر دور شد.

در دقیقه ۷۴، روی ضد حمله تند و تیز بازیکنان سایپا و پاس خود مهدی ترابی، قلی زاده با حسینی تک به تک شد، که شوت او را دروازه بان استقلال به کرنر فرستاد.

گل: در دقیقه ۸۵، روی سانتر بازیکنان سایپا و ضربه سر رضا اسدی، دروازه استقلال فرو ریخت تا بازی مساوی شود و رکورد گل نخوردن استقلال و حسینی هم شکسته شود.

در دقیقه ۹۵ بازی، ارسال بازیکنان استقلال در داخل محوطه جریمه به علی قربانی رسید اما این بازیکن توپ را به جای چارچوب دروازه به بیرون زد.

تقابل دو تیم در نهایت با تساوی یک بر یک تمام شد.

ترکیب استقلال: حسین حسینی،  مجید حسینی،  روزبه چشمی،  وریا غفوری،  امیدنورافکن،  فرشید باقری،  امید ابراهیمی،  فرشید اسماعیلی ( جابر انصاری ۶۵)،  داریوش شجاعیان ( پژمان منتظری ۷۶)،  محسن کریمی ( خسرو حیدری ۴۶)، علی قربان. سرمربی وینفرد شفر

ترکیب سایپا: حامد فلاح‌زاده، رضا علیاری، روزبه شاه‌علیدوست، محمد دانشگر، آرش رضاوند، مهدی ترابی، علی قلی‌زاده، رضا اسدی، امید خالدی، آرمان رمضانی،  محمد سلیمانی‌اصل (محمدعباس زاده ۳۷). سرمربی علی دایی

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *