ذوب‌آهن قهرمان نیم فصل شد/ شگفتی سازی نماینده تهران مقابل پیکان


دیدار تیم‌های والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان و سالوت تهران

نیم فصل لیگ برتر والیبال بانوان با قهرمانی ذوب‌آهن به پایان رسید و نماینده تهران با پیروزی مقابل پیکان تهران شگفتی ساز شد.

به گزارش سادس، نیم فصل لیگ برتر والیبال بانوان با برگزاری سه دیدار به پایان رسید. در رقابت‌های امروز(پنجشنبه) تیم سالوت به مصاف تیم ذوب آهن رفت. ذوبی‌ها در دیدار امروز خود با نتیجه ۳ بر صفر از سد سالوت تهران گذشت. شاگردان فریبا صادقی در این بازی با نتایج ۲۵- ۱۶ در ست نخست،۲۵- ۱۷ ست دوم و ۲۵ – ۱۷در ست سوم به پیروزی رسیدند و عنوان قهرمانی نیم فصل لیگ برتر را به دست آوردند.

در دیگر بازی امروز تیم بهنمیر و شهرداری تبریز برابرهم به رقابت پرداختند. در این دیدار که با پیروزی ۳ بر صفر بهنمیر به پایان رسید،شاگردان فاطمه خمسه با امتیازهای ۲۵ – ۱۱ در ست نخست،۲۵-۱۷ در ست دوم و ۲۵-۷ در ست سوم به پیروزی رسیدند.این تیم در شرایطی برابر میهمان خود به پیروزی رسید که در شرایط مالی خوبی به سر نمی‌برند.
تیم پیکان نیز برابر نماینده تهران رقابت خود را برگزار کرد که با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد تا پیکان قهرمانی نیم فصل را از دست بدهد. در این بازی شاگردان میترا شعبانیان با امتیازهای ۲۵ – ۲۲ در ست نخست، ۲۵- ۱۷ست دوم ، ۲۵- ۱۸ست سوم برابر نماینده تهران نتیجه را واگذار کردند. پس از باخت  هفته گذشته پیکان این شکست دوم بود تا شارگردان شعبانیان قهرمانی نیم فصل را از دست بدهند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *